Sehun'un üzerindeki şapka ve kazak yerle buluşmuş, Baekhyun'un ağzı da onlara uyarak yerle bir olduğunda diğeri iç yanağını kemiriyordu gergince. Gülse mi ağlasa mı bilmiyordu çünkü karşısındaki adamın tepkisi ikisini yapmasına da eşit durumdaydı.
"Bu? Bu ne?" Elleri gözlerine eşlik ediyor kendisinden uzun olduğu her şekilde belli olan bedenin vücudunu geziyordu santim santim.
"Beğendin mi?" Sehun karşısındakine beklentiyle baktı. Yanık izleriyle kaplı olmaktansa vücudunun yarısının tamamını kaplayan dövmelerle döşenmek çok daha iyiydi ama Baekhyun'un tepkileri her zaman beklediği gibi olmuyordu.
"Bu yüzden mi bu kadar bekledim ben."
Bir baş sallama ile onaylama aldı.
"Biliyor musun? Bunu hayatımın en gerçek şeylerinin üzerine çıkarak söylüyorum ki bu evrende ki en gerizekalı yaratık sensin."
"Aslında biliyorum. Çok kez duydum bunu."
Gülüşmeler yayıldı küçük bahçeye aşklı meşkli.
"Dahası var mı?"
Gözü saniyelik süreçte bel altına kaydı. Sol tarafındaki yoğunlaşmalar nedeniyle dili pek işlev görmeyen adam yine bir baş sallama verdi.
"Keşfetmek için sabırsızlanıyorum."
Arsızca gülümseyen ve parmağını köprücük kemiğinde ki lavantada dolaştıran Baekhyun sayesinde tüm vücut kısımlarına dolan kan az da olsa şaşkınlığını gizliyordu.
Baekhyun'un parmağı hâlâ köprücük kemiği ve sınırlarında dolanırken biliyordu bu dövmesinin anlamını. Sehun'a verdiği ilk hediye bir lavanta tarlasına gittikleri gezide oradan çaldığı bir lavanta demetiydi.
⏺⏺⏺
(09:10)
Baekhun: şuan seni ayakta alkışlıyorumSehun: neden😎
Baekhun: birlikte olduğumuz günün sabahında elektrik faturası yatırmaya gittiğin için olabilir mi?
Sehun: aklımdan çıkmış ne yapayım
Hem faturayı yatırmasam senin o tatlı göbüşünü nasıl doyurabilirdim hm?Baekhun: o eski Baekhun yok artık
Sehun: kendine böyle hitap etmeni özlemişim
Bir de zaten öyle olmadığını yeterince anladım😆
Baekhun: gerizekâlı seni
Çektiklerime bakıyordum, hepsini anladım da birisi aklıma takıldı
Daha doğrusu ikisi
Sehun: keşfetmek derken bu kadar derine ineceğini düşünmemiştim doğrusu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why People Don't Like "Half Moon" ∴ SeBaek
Fanfic+82×× ××× ××××: yarımay neden sevilmez Baekhun? Oh Sehun&Byun Baekhyun