Tu noc už jsem neměl další sen. Naštěstí.
Probudil jsem se jako jeden z prvních a šel ke dveřím. Kano už tam stál. Zaměřil jsem pohled na jeho ruku, kde měl pořád modřinu. Dneska se ho zeptám.
Po nějaké době se dveře otevřely a vyběhl jsem co nejrychleji do ,,jídelny". Vzal jsem tři kousky chleba, abych to těm dvěma nějak vynahradil za včerejšek a taky dvě sklenice vody, třetí jsem neunesl. Navíc jsem viděl, jak si ji bere i Kano, takže by to mělo stačit. Rychle jsem se rozběhl ještě pro kousek sýra, ale než jsem vzal ten poslední, něčí ruka ho přímo přede mnou vzala. Podíval jsem se na zloděje naší snídaně.
Kano ke mě natáhl ruku se sýrem, abych si ho vzal.
,,N-ne, já...chtěl jsem ho vzít pro tebe..." zamumlal jsem.
,,Takže ho nechceš?" provokoval mě a mával sýrem před mým obličejem. Pak mi ho z poloviny nacpal do pusy (bože to zní tak úchylně xDD) a ten zbytek si vzal sám. Ale tím způsobem že ho snědl ještě když jsem ho měl v puse, takže se naše rty dotýkaly. Naštěstí byli všichni zaneprázdněni jídlem, takže si toho nevšimli. Rychle jsem mu dal do ruky chleba, snědl svůj kousek a našel i Hanako. Pak jsme se šli zařadit.
Náš pán vešel. Cítil jsem, že dneska se něco pokazí, že to bude špatně. Pozorně si nás prohlížel. Jeho pohled se zastavil na...mě. Kane se na mě vyděšeně podíval.
,,Pane, mohl bych-" chtěl něco namítnout, ale pán jen zavrtěl hlavou. ,,Místo něj..." nenechal se vyrušit.
,,Ne!" sykl jsem po něm. Pán mi pokynul, abych šel k němu. Kane, který stál vedlě mě, mi zezadu dal něco do ruky. Byl to...nůž? Rychle jsem jej schoval pod oblečení a šel.
Ostatní odešli, jen Kano tam pořád stál. Kývl na mě a šel za ostatníma. K čemu nůž? Mám snad...
Ten stařík zamkl dveře a už se ke mě hrnul.
,,Tak pojď ty novej. Jak se jmenuješ? To je vlastně jedno." mumlal pod vousy. Vytáhl jsem nůž zpod oblečení a pevně ho svíral za zády. Když ze mě chtěl pán strhnout košili, rychle jsem se otočil a řízl jej do obličeje. Muž zasyčel. Vypadal dost rozzuřeně.
Okamžitě se ke mě rozběhl a než jsem stačil něco udělat, vytrhl mi nůž z ruky a odhodil jej na zem daleko ode mě. Chytil mě za paži div ji nerozmačkal a táhl mě ke stolu. Hodil mě o něj a ztrhl ze mě košili. Silně jsem ho kopl do břicha a běžel co nejrychleji pro nůž. asi metr před ním mě ale zase chytil.
Chvíli jsme se tam tak přetahovali, až mě nakonec hodil o zeď. Spadl jsem na zem asi dva metry od nože. Už jsem toho moc nevnímal. Vykašlal jsem trochu krve a chytil se za bolavou hlavu. Slyšel jsem jeho tlumené kroky. Rychle jsem se někam odplazil a narazil na něco kovového. Byl to ten nůž.
Z posledních sil jsem vstal a rozběhl se proti muži. Viděl jsem dost rozmazaně, takže jsem ani nevěděl co dělám. Ale slíbil jsem Kanemu, že jej odsud i s Hanako dostanu. A to taky udělám.
Nůž jsem zabodl pánovi do hrudi. Můžu doufat, že to zasáhlo srdce nebo alespoň plíci. Muž se svalil na zem a spadl do louže krve. Je po všem.
Snad...