"Nem értettem mit akar,ott hagy és még engem állít be egy szar alaknak. Nagyon sok mindent nem értettem abban a pillanatban,de egy valamit biztosan tudtam,azt hogy hogyan is kell döntenem..."
Az egész felhajtást követően,főleg a Harrys dolog után haza mentem levetettem béklyóim és leültem a TV elé egy tál pop corn-nal és egy doboz fagyival a kezemben. Elindítottam kedvenc filmem és áthívtam Niallt és Liamet. Már legalább egy órája beszélgetünk a fiúkkal és ők is megmondták, hogy jól döntöttem azzal, hogy nem találkoztam Harryvel. Ő cseszte el, ne állítsa be úgy mintha én lennék a rossz. Niall a hasát tömte, mint mindig amikor Liam előállt egy kissé idegen ötlettel.
-Rendezzünk afterpartyt!-furcsán nézek rá,sosem volt bulizós fajta és tudta nagyon jól,hogy Ni és én inkább gubózunk be az Xbox elé egy rakat kajával.
-Mivan? Honnan jött az ötlet?-kérdezem- És amúgy is hol?mikor?-erre elmosolyodik és én egyből választ kapok minden bennem felmerülő kérdésemre,s vadul rázni kezdem a fejem.
-Naaa Beeeth!!!Légysziiii,olyan rég buliztunk együüütt,veti be kiskutya mosolyát,ami nem mellesleg bugyiszaggató is.
-Nem véletlenül-nevetek-egyikünk sem szeret bulizniii-a végén addig győzködnek míg beadom a derekam, de tudom valahogy a zsigereimben érzem,hogy itt baj lesz.
Este 9-re hírdették meg a bulit a teljes névlistájuknak elküldték,ami az 1D fiúknál nem kevés neves és névtelen embert jelent. Sorra érkeztek a számonra ismeretlen arcok,de mindenki megölelgetett.
Mikor azt hittem,hogy felakasztom Niallt,aki ismételten szétszórta a chipset a szőnyegen,megjelent Harry...Hát persze,hiszen a fiúk nem nézték kinek küldik el. A szívem a torkomban dobogott és csak mégjobban összeszorult,mikor megláttam,hogy nem egyedül érkezett. Az az átkozott ribanc megint az oldalán bájolgott. Liam észrevette,amit figyelek és gyorsan magához húzva megölelt. Abban a pillanatban,alig bírtam visszatartani könnyeim és még rosszabb,hogy a dühöm egyre inkább eluralkodott felettem. Tudtam,hogy baj lesz,de abban a pillanatban nem gondolkodtam,csak engedtem,hogy a méreg cselekedjen.Sziasztok Drágáim!
Ne haragudjatok,hogy ilyen sokáig nem írtam,de az iskola elvette az életem és magánéleti problémák is adódtak,DE a lényeg,hogy itt van az újabb rész remélem tetszett!!!❤❤❤ Ha igen dobjatok egy vote-ot! Imádlak titeket!❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Vállalhatatlan vágyak /+18/ H.S
Fiksi PenggemarBiztos mindenki érezte kihasználva magát. Ez a történet Bethany Scott -ról egy átlagos 19 éves lányról szól,akinek élete egy véletlen során megváltozik. Vigyázat a történet +18-os részeket és trágár kifejezéseket tartalmaz. Csak saját felelősségre...