Πλησιαζω σιγα σιγα στο σχολειο και το αγχος μου οσο παει και μεγαλωνει...
Μπηκα μεσα και ολοι με κοιτανε περιεργα λες και ερχομαι απο αλλον πλανητη, προσπαθω με ψυχραιμια να βρω την αιθουσα του διευθυντη για να μου πει που ειναι η καφετερεια και η ταξη μου..
Δ: Καλησπερα σου, εσυ πρεπει να εισαι η Ελλη Παπαχρηστου σωστα; Ειμαι ο διευθυντης αυτου του λυκειου!
Ε: Πανω στην ωρα, ερχομουν και εγω να σας βρω. Ναι σωστα εγω ειμαι. Θα μπορουσατε να με ξεναγησετε στο σχολειο για να παρω μια ιδεα;
Δ: Δυστυχως αυτη την στιγμη εχω απιστευτη δουλεια, μισο λεπτο θα βρω ενα παιδι να σε ξεναγησει (ειπε τριβοντας το πιγουνι του σκαναροντας ολα τα παιδια του διαδρομου ωσπου να καταληξει σε καποιον). Να! (Δειχνει ενα αγορι που μολις εβγαινε απο το μπανιο) Ο πολυαγαπημενος μας (ειπε ειρωνικα) Jungkook!!Ειπε Jungkook; Οχι σιγουρα ακουσα λαθος. Και σωστα να ακουσα υπαρχουν χιλιαδες Jungkook στην Κορεα, σωστα; ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΗ.
Δ: Ο Jungkook θα σε ξεναγησει (λεει δειχνοντας τον)
Μολις ανασηκωσε το κεφαλι του το αγορι να δει τι γινεται επιβεβαιωνομαι οτι ημουν απολυτως λαθος. Ηταν οντως ο Jungkook! Δεν περιμενα να πηγαινει σε ενα οποιδηποτε λυκειο. Ωπα 20 δεν ειναι; ΤΙ ΛΕΩ. 20 ειναι o Jimin. Αρα ο Jungkook 18 αρα ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ..!
Δ: Jungkook σε παρακαλω ξεναγησε την Ελλη στο σχολειο, ειναι απο την Ελλαδα και ειναι η πρωτη της μερα εδω, δυστυχως εγω δεν μπορω γιατι εχω μια επειγουσα δουλεια. Να εχετε μια καλη μερα (Ειπε και μας αποχαιρετησε βιαστικα)
Ετσι εμεινα μονη με τον Jungkook, ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ JUNGKOOK. Εγω. Που και μονο απο τις φωτο του παθαινω σοκ ποσο μαλλον που ειναι ενα μετρο μακρια μου.
J: Sooo, Ελλη σωστα;
Ε: Ε..εεε. ναιι σωστα Ελλη (ειπα τραυλιζοντας)
J: Εισαι ετοιμη για την ξεναγηση;
Ε: Ν..ναιι φυσικα παμεΑρχισε να μου δειχνει ολες τις αιθουσες αλλα δεν τον ειχα προσεξει ουτε λεπτο, ειχα χαθει στις σκεψεις μου. Βασικα προσπαθουσα να συγκρατησω τον εαυτο μου να μην το αρπαξω και να τον αγκαλιασω και να μην τον αφησω ποτε. Αλλα αν μαθει οτι ειμαι army δεν θα μου ξανα μιλησει γιατι θα νομιζει οτι ειμαι καμια τρελη, παρολο που ειμαι ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ.
J: Λοιπον Ελλη, η ξεναγηση τελειωσε. Θα ηθελες να ερθεις στην καφετερεια μαζι μου;
Μολις μου ειπε να κατσω στην καφετερεια μαζι του ή τα αυτια μου δεν λειτουργουν;
Ε: Ε ε ε ναι θα το ηθελα πολυ (ειπα ετοιμη να πεσω κατω και να φιλαω το πατωμα ευχαριστοντας τον Θεο που ακουσε τις προσευχες μου) *ας το αγνοησουμε αυτο*
YOU ARE READING
"The impossible"
FanfictionΕιναι δυνατόν ενα απλο 17χρονο κορίτσι απο την Ελλάδα να αλλάξει τελείως την ζωή ενός kpop idol;