,,Jao sto je lepa." - cujem nezan i srecan zenski glas dok se borim sa tim da otvorim oci.
Polako pocinjem da otvaram oci videci mutne sliku devojke nadvijene nad amnom i dva muskarca.
,,Budi se budi see." - glasno kaze tapsajuci prstima i sa velikim osmehom na licu.
Slika pocinje da mi se bistri a ispred sebe ugledam smedjokosu devojku sa prodornim smedjim ocima i nasmejanim licem. Pored nje su dva decka identicna skoro ista, blizanci su, plave kose, tamno plavih ociju kako zure u mene. Kad vide da ih gledam nasmeju mi se.
,,Ooo konacno si budna." nasmeje mi se devojka. ,,Daj da ti pomognem da se uspravis." pruzi ruke ka meni te se podignem osecajuci bol u glavi, zazmurim. Namesti mi jastuk te sednem i sve ih pogledam blizanci me promatraju sa osmehom, devojka sa jos vecim a onda mi pogled padne na decka koji sedi na fotelji. Smedjokos decko sa ostrim crtama lica i blagom bradicom i prelepim braon ocima. I on me gleda. Kad vidi da i ja njega gledam odmah odmahne glavom i ustane.
,,Ma ne mogu ja ovde da se smaram, zovite me ako vam nesto treba." - i brzo izadje propracen nasim pogledima.
,,Pusti ga." - obrati mi se devojka odmahujuci glavom. ,,On je uvek takav." Glava me zaboli te se uhvatim za nju.
,,Boli te glava?" upita me jedan od blizanaca sa malo zabrinutijim pogledom.
,,Aha." odgovorim.
,,Pala si kad te je portal ovde prebacio i izgleda da si udarila glavom ali ne brini procice brzo, Sindi ce da ti napravi lek i odmah ce da prestane." obrati mi se drugi blizanac. Prebacim pogled na Sindi izgleda, koja potvrdno klimne glavom a zatim mi ispruzi ruku.
,,Da, ja sam Sindi." kaze sa osmehom te mi pruzi ruku. Ova devojka bas voli da se smeje. Prihvatim joj ruku znajuci da tako treba. Sve ovo je za mene cudno, ovo su prave osobe bas kao ja.
,,Ja sam Kleri." - kazem i nasmejem joj se.
,,Znamo." - odgovori mi Sindi.
,,Ja sam Mejson." Kaze jedan od blizanaca mislim da mogu da ih razlikujem jedan ima duzu a drugi kracu kosu. Ovaj sa duzom je Mejson.
,,Ja sam Elarik." a izgleda ovaj sa kracom Elarik. Klimnem glavom uz osmeh te mi oni uzvrate.
,,Mi moramo da idemo Kleri, ostavljamo te sa Sindi ona ce ti mnogo bolje pomoci od nas." kaze Mejson te ja klimnem glavom i oni napuste sobu lupajuci vratima.
,,Sacu da ti pripremim lek pa mozemo o svemu da popricamo." kaze mi Sindi ustajuci sa stolice.
,,Vazi." kazem joj te bacim pogled na prostor u kome se nalazim. Soba je bela i puna svetlosti ali nema sveca pogledam u palfon i primetim neku malu stvarcicu koja sija. Pogledom potrazim Sindi da je upitam sta je to ali ona je otisla negde tako da nastavim sa istrazivanjem sobe. Lezim na krevetu koji je do zida. Pored mene je nocni stocic sa satom i nekom stvarcicom koja se uzdize i sa nekom svetiljkom. Sta je ovo zaboga? Pored toga se nalazi jos jedan ne razmesten krevet sa jos jednim nocnim stocicem na kom se nalazi isto sto i na mom. Na zidu preko puta nasih krveta se nalaze dva ormara jedan pored drugog. Na mojoj strani odmah ispod kreveta je jedan sto sa nekim metalno debelim papirom, mene neko zajebava ovde? I stolicom. Isto to se nalazi na drugoj strani ispod drugog kreveta samo sto je ta debela knjige otvorena i nalazi se nekakvo tamno staklo i nekakvi dugmici sa slovim. Pokusam da se pridignem ali zakukam jer osetim jaku bol u glavi u tom trenutku dolazi Sindi. Sa tabletom i casom vode.
,,Progutaj." kaze mi. Te i uradim to i popijem vodu. Znam za ove tablete od njih te bol odmah prestane, vise puta sam se povredjivala u zamku pa bi mi odmah poslali tu tabletu i ja bih se odmah oporavila.
,,Sta je ono na plafonu?" - upitam Sindi zeleci da prvo saznam sta je to pa onda ovo na nocnom stocicu i ove knjige sa staklom.
,,A pa da, ti si bila u zamku bez elektronike i struje." - lupi se po glavi.
,,Vidis to ti je sijalica, smrtnici su otkrili da mogu preko sunceve svetlosti da stvaraju svetlost. Tako da nam vise nisu potrebne svece kao sto se pre koristilo. Ona moze da se pali i gasi. ustane sa kreveta te ode do prekidaca i krene da ga pali i gasi.,,Mi to nismo koristili jer hm, mi imamo magiju." stavi prst na usta. Sta smo.to mi i kakva je to magija? Krenem da je upitam ali ona me prekine. ,,Ne brini se zasnaces sve kad bude bilo vreme." Odlucim da je dalje ne zapitkujem jer mi je ovo dovoljno. A onda samo ispali odjednom ,,E znas sta, mrzi me da ti bas sve objasnjavam samo cu ti dati tabletu sa svim znanjem elektronike u svetu smrtnika. Ode do svog radnog stola te izvuce fijoku i izvadi iz nje kesicu i unutra tamno plavu tabletu. Pridje mi. ,,Progutaj ovo i sve ce ti biti jasno veruj mi" nasmeje mi se te uradim kako mi kazem. Odjednom mi svo znanje kao da stigne u mozak a slike prolete a ja ih upamtim previse brzo.
,,To je sijalica." pokazem rukom ka plafonu a Sindi klimne glavom. ,,Ovo je lampa a ovo laptop." pogleda me sa osmehom.
,,Jestee." kaze ,,Oh da i treba da znas ako ti nije napisano u pismu. Nas cetvoro te cuvamo."
,,Napisali su mi samo da sam u internatu i da ce me neki ljudi cuvati ukljucujuci i neku devojku." kazem.
,,E pa ta devojka sam ja, onda blizanci, Mejson i Elarik, i onaj sto se nije ni upzonao, Alek. Nas cetvoro smo tu da ti pokazemo svet i da budes bezbednom sve dok ti ne budes bila spremna." kaze mi Sindi a moja znatizelja se probudi.
,,Spremna za sta?" upitam.
,,Saznaces kad bude bilo vreme draga, a sada da saznas jos nekoliko stvari." - kaze mi te mi se nasmeje pa nastavi. ,,Internat ti je, ako ne znas, kao normalna skola. Upoznata sam sa tim da si citala knjige ali te knjige su iz starih vremena bez tehnologije. U svakom slucaju internat ti je u sklopu skole gde imas cimere i ti bukvalno spavas i jedes u skoli. Ja i ti smo cimerke." Nasmeje mi se. ,,I da, ovde imaju neka pravila evo istampala sam ti pa ti procitaj dok ja odem do WC."
,,Hocu."PRAVILA SKOLE ,,BARHAT"
1
1. Dorucak je u 8 sati, u kantini trpezarije internata.
2. U 9 pocinje nastava.
3. Casovi traju po 45 minuta (tvoj raspored ti je odstampan na drugom papiru sa opisom kakvi su to predmeti.)
4. Rucak je u 3
5. Vecera u 8
6. Iz skole I dvorista mozete izlaziti samo ako dobijete dozvolu direktorke.
7. Kasni sat je u 10 posle toga nema izlaska iz svojih sobaTaman zavrsim sa citanjem kada iz kupatila izlece Sindi.
,,Jesi li zavrsila?." upita me.
,,Jesam." odgovorim.
,,E super, da znas samo da si upisana u skolu i ne moras da ides kod direktorke i da se smaras oko toga sve je zavrseno magijom. Sad ustaj, jer znam da nisi nikad videla prirodu i grad i svetlost i tako te stvari." razgiracim oci na ovo jedva cekajuci. O Boze videcu sve to, da li sanjam?
,,Evo odmah." - kazem sklanjajuci prekrivac sa sebe. Te njen pogled padne na moju odecu. Pa padne i meni. O Boze, cela sam blatnjava.
,,Am, idi se istusiraj a ja cu da ti pripremim odecu i ocistim carsaf pa cemo kada sve obidjemo, ali nema nesto puno, da svratimo do soping centra da pokupujes stvari tjst celi orman." - kaze mi te ja pogledam iza sebe blatnjavi carsav.
,,Ali za to nam treba novac u stvarnom svetu." kazem joj.
,,Oh ne brini ti za to." kaze rukom mahnuvsi ispred njenih ociju. Odlucim da ne zapitkujem dalje jer stvarno zelim napolje.
,,Okej." Odgovorim joj te udjem srecna u WC ne zanimajuci me apsolutno nista osim toga da ugledam suncenu svetlost. Drago mi je sto sam ovde.Sindi
Bliznaci. prvi je Mejson a drugi Elarik zamislite samo da Elarik ima kracu kosu
Alek. Znam da je savrsen😍
Znam da je kratak ali morala sam tako da bi sve lepo ispalo.
3 deo uskoro.
Pisite iskrene utiske.
Baj😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Skrivena
FantasiaKler je zakljucana u dvorcu gde je provela 11 ipo godina. Sada ima 17 ipo godina. Ona je znala da dvorac, u kome provodi svo svoje vreme, je magican. Jer ipak kako to da dok spava stize nova hrana na velikom stolu u trpezariji, nove knjige i sveske...