Sneží a ja si rada vychutnávam teplo domova. ,,Valika!!!! Poď dolú!!!", zvolala na mňa mama. Nadute som zišla dole a dívala sa na ňu ako na vraha a vtedy mi povedala: ,,Vanelope Hamalová prestaň sa na mňa tak dívať!!!! Vali zajtra ideme do obchodov v Zlíne nechceš isť s nami???" opýtala sa ma mama.,, Nie, chcem byť doma", odvetila som. Anna mi povedala že aj ona ostáva doma, to je totiž moja sestra.
Keď si ma všetci prestali všimať ušla som hore, do mojej izby. Začala som si kresliť do môjho zošita angličtiny, krásnu zasneženú krajinu. V tom som započula zvonček ,,crrrrrrrrrrrrrrrrn" hrozný zvuk ale vedela som, že sú to moji kamoši, pretože mi hodili snehovú guľu do okna aby som vedela.
Boli štyria ich mená su Andrea, Míša, Carlos a António. Carlos je môj chalan ale strašný strachoput😂. Bojí sa všetkeho hlavne HALOWWINA pretože chodia strašidla a kedže my sme zakliata dedina tak v ten deň u naš vládne strach.
(Carlos je strašne cute chalan, má blod vlasy a modré oči no každá by ho chcel, má vyšportovaná postavu a tehličky... (každá nad ním žasne). Míša je moja bff, má krátke hnedé vlasy, má len 150 centimetrov, ale odvahu má. António je zase opak Carlosa, je to drsniak a išiel by o každej situácie..
Zato jeho hnedé dlhé vlasy hovoríš o niečom inom😂. Andrea je tiež moja úžasná kamoška, strašne jej závidím jej husté orieškov vlasy aj ja také chcem, ale čo už narobím...)Ale to ešte u toho niesme vrátim sa k zime. Musela som sa isť spýtať či by som mohla isť von. Lebo ak by som sa nespýtala bola by som mŕtva. ,,Mami? Mohla by som isť von?" spytovala som sa mami a mama s usmevom prikívla. Bola som šťastná, hneď ako mama prikívla som vybehla hore sa obliecť. Obliekla som sa a so šprintom som vybehla von kde ma kamaráti čakali.
Carlos ma obimol. Šli sme sa prejsť a pokecať, čo sme zatiaľ stihli cez prezdnin a ako sme naladený do školy.
Po príchode domov som zistila že je 16:50. Mamu išlo rostrhnúť a tak som jej museľa slúbiť že budem domov chodiť trošku brzo. Pretože po príchode tmy sa prebúdzajú tajuplné monštrá a nemalo by sa s nimi prísť do kontaktu.
No ja som si ešte urobila večernú hygienu a išla spať.
Budem vám toho rozprávať ešte viac
Toto bol len taký malí úvod.
YOU ARE READING
Typický život blázna 😋
ParanormalAhoj som Vanelope väčšina mojich kamarátov ma volá Valika. Ale toto neni o nich je to skôr o mojom živote a o mojej rodine, zabudla som sa vám viac prestavit tak to napravím. Som Vanelope je mi 15 a mám tri sestry jednu staršiu a dve mladšie. S mojo...