💖Sweet 1⃣7⃣

331 10 0
                                    

Сьогодні середа. Я вирішила зробити собі вихідний, адже в мене сьогодні happy birthday ! І так,  я маю купити собі плаття ще для вечірки, ну і звісно підготувати будинок. Ми з Анет вирішили влаштувати вечірку на 21:00. Часу багато,  але потрібно все робити швидко.. А ще я маю розказати батькам про весілля. Я навіть Анет ще не сказала. Так зараз 10:09 і я іду в душ. Потім почистила зуби і нанесла скраб. Ще 1 год 35 хвилин пройшло з того часу і я  одягнена стою біля входу. Ми домовилися зустрітися о 12:00 біля тц "Fashion" .  Я вирішила поїхати на маминій машині. А, доречі ви запитаєтесь, що з батьками, де вони будуть?  От я і скажу : вони зранку поїхали на роботу, а потім поїдуть до тітки в сусіднє місто. Вона їх запросила до себе в гості. Так от,  я їду до Анет і в мене задзвонив телефон. Це Алекс.
- Привіт.
-Привіт. Ти вже прокинулася?
-Звичайно, що так.
-Жасмін, вітаю тебе з днем народження . Бажаю тобі , щоб ти була здорова , така ж позитивна і моя сама улюблена.
- Дякую - промовила я.
-Вибач, але я маю зараз їхати до мами.
-Добре, але пообіцяй, що скоро приїдеш.
-Звичайно, моя кіса.
-Ну все тоді до зустрічі.
-Ага, пака кіса.

Кіса... Смішненько.. Так мене ще не називали. Ну все, я біля тц.  Анет стоїть біля входу. Я підходжу до неї.

Ваша V_Olia 💗
Мої соц мережі :💦
Vk : Olia Vashchuk🔥
Insta: V_Olia04✨
Fb: Ольга Ващук👽

                 💝  LOVE YOU 💝

Ах,ця подорож🔞🌎💞Where stories live. Discover now