Оце так новина🙅😢

266 8 0
                                    

Ну що ідемо ? - сказав коханий
Коханий? Напевно, що так... Я знаю його декілька днів, але знаю, що люблю.
-Жасмін!!! Ти мене чуєш?
-А, а, а, а так)Я просто трішки задумалась. - усміхаючись сказала я.
-Ну що ідемо?
-Звичайно.
Ми пішли на чортове колесо, я обійняла Алекса та поклала свою голову на його плече.
Цей вечір незабутній....Завтра мій Алекс поїде додому, але я цього не хочу, тому після атракціонів я маю з ним поговорити. Ми вирішили піти у піцерію. Ми зробили замовлення і я вирішила почати розмову.
-Алекс, мушу тобі сказати, що за ці 2 дні я дуже звикла до тебе, до твоїх жартів, твоїх парфумів які зводять мене з розуму, і тому я б не хотіла щоб ти їхав затра додому. До того ж ,в мене завтра вечірка , на якій ти важливий для мене гість.
-Жасмін, я тебе дуже кохаю, але будь ласка повір мені обов'язково затра поїхати додому. Для мене це була дуже болюча тема, я не хотів тобі казати зараз, але все таки скажу. У мене дуже хвора мати, вона з самого дитинства хвора на Кір. До того ж в неї паралізувало обидві ноги і тепер вона прикута до ліжка. З нею потрібно проводити недуже багато часу, адже їй потрібний спокій.
Я бачила як очі Алекса почали наповнюватися слізьми. Я обійняла його і сказала йому на вушко:
-Вибач будь ласка) Я не хотіла тебе засмутити, просто мені завтра 17 і тому я б хотіла, щоб ми провели цей день разом. Але якщо такі обставини, то я думаю, що потрібно їхати до твоєї мами і доречі, я їду затра з тобою.
-Жасмін, я думаю це лишнє, адже вона тебе не знає, я їй нічого не говорив, і тому для неї буде це стресом, може давай трішки пізніше?
-Ну добре) Але пообіцяй, що будеш приїжджати до мене .
-Обіцяю. -усміхнувшись сказав Алекс.
Пройшло приблизно 2⃣ години.
Ми стоїмо біля мого будинку) Алекс постійно кудись телефонує... Навіть коли ми вже прощалися і наші губи злилися в поцілунок до нього знову хтось подзвонив. Алекс відійшов в сторону і щось дуже тихо бурчав собі під ніс. Він повернувся ми обійнялись і я пішла додому. На годиннику 22:39. Буквально дві годинки і мені 17.Я пішла у душ , почала згадувати сьогоднішні слова Алекса і подумала : "Якщо його мати хвора з самого дитинства, то може і він також? "
На такій печальній нотці я вийшла з ванної. Одягнула свою піжаму і подивилася на годинник 23:49. Буквально 10 хвилин ,батьки вже сплять, адже приїхали з роботи стомлені я гортаю ленту Instagram. Хвилина до мого 17-річчя і тут я почула дивні звуки які лунали на вулиці, я не на жарт злякалася. 🔉

З любов'ю вашa V_Olia. Ви знаєте я вас всіх безмежно люблю. Пишіть свої коментарі📝📃📊📈І незабувайте про⭐🌠.
Скоро нова глава) 🌈

Ах,ця подорож🔞🌎💞Where stories live. Discover now