Az a srác már legalább két órája késett, Baekhyun beleunt a várakozásba és teljesen letett a dologról, pedig szórakozni akart. Talán mégiscsak el kéne mennie felszedni valakit, akár lehetne egy másik srác. A saját nemével kétségtelenül sokkal egyszerűbb volt, nem nyavalyogtak annyit, mint a nők. Habár ha jobban belegondolt volt már olyan férfival, aki még a korábbi csajainál is sokkal nyafogósabb volt és mindig számon kérte hol volt. Baek lehuppant a kanapéra, bekapcsolta a tv-t amiben megint nem volt semmi nézhető műsor. Hogy is gondolta, hiszen délelőtt 11 óra volt. Unottan váltogatta a csatornákat, míg végül talált egy vígjátékot. A tv bambulásából a csengő rántotta ki. Feltápászkodott, hogy kinyissa az ajtót és hogy elküldje az illetőt melegebb éghajlatra, persze csak ha nem valamelyik barátja az. Szélesre tárta az ajtót, majd mikor meglátta a vendégét kárörvendően elmosolyodott.
- Szervusz kiscicám. - Chen a falnak támaszkodva állt és ujjával vádlón bökött felé.
- Te csak ne hívj így! Te szemét, ha kirúgnak miattad teszek róla, hogy megezslegesd. - csuklott egyet, majd kijavította magát - megemlegesd. Mér ilyen nehéz ezt kimondani? Túl sok benne a betű.
Baekhyun képtelen volt visszafojtani a nevetést, de diszkréten próbálta köhögésnek álcázni. Chen egyértelműen már most el volt ázva. Ekkora hatással lett volna rá, hogy leitta magát mérgében?
- Gyere csak be! - a másik derekára fogott és behúzta a lakásba, majd berúgta maguk mögött az ajtót. - Mi vitt rá arra, hogy már délelőtt leidd magad? - kezét becsúsztatta a pólója alá, hüvelykujjával körkörösen simogatni kezdte a lágy bőrt. A fiú felkuncogott, mintha valami vicceset kérdezett volna.
- Sok minden. - Baek várt hátha akar még valamit mondani, de ködös szemekkel meredt a falra.
- Oké, akkor kezdhetjük? - karjába vette a fiút és elindult vele a hálószoba felé, közben Chen tiltakozásul rugdosott. Baek rácsapott a fenekére, épp csak akkorát, hogy a másik érezze ki a főnök. Elfektette az ágyon, a fiatalabb sértődötten nézett rá.
- Ki mondta, hogy lefekszem veled? - Baekhyun felnevetett és lassan a fiú fölé mászott, közben végig a szemébe nézett.
- Ki mondta, hogy ellenkezhetsz? Aláírtál egy papírt és biztos van elég pénzed ügyvédre tekintve, hogy Yifan unokatestvére vagy. Nem volt muszáj idejönnöd, de mégis itt vagy, ellökhetnél magadtól, de nem teszed. Nekem úgy tűnik nincs ellenedre a helyzet. - beszéd közben lehúzta a pólóját és apró csókokkal hintette be a testét egyre lejjebb haladva. A szoba csendjét a fiú apró zihálása törte meg. Baek kicsatolta az övét és lehúzta róla a nadrágot, majd alhasát kezdte csókolgatni, kezével pedig belsőcombját simogatta. Elhelyezkedett a fiú lábai között, majd visszatért a nyakához és finoman beleharapott lágy bőrébe. Chen felnyögött és oldalra döntötte a fejét, hogy Baekhyun jobban hozzáférhessen, de abbahagyta a tevékenységet és gonosz vigyorral elhúzódott.
- De persze, ha azt szeretnéd, hogy abbahagyjam én azt is megértem. - Chennek eltartott egy darabig míg reagálni tudott az idősebb kijelentésére, mert az agyát teljesen elhomályosította a köd, egyrészt a vágy, másrészt az alkohol miatt. Pólójának nyakánál fogva visszahúzta magára Baekhyunt.
- Folytasd! - de a másik továbbra is csak mosolygott.
- Kérd szépen! - a fiú felkuncogott.
- Még mit nem! Lehet hogy kicsit becsíptem, de nem fogok neked könyörögni. - nevetett egyre jobban. Baekhyun is elmosolyodott. Ó rá fogja venni, hogy könyörögjön, ebben biztos volt.
- Jól van ahogy akarod. - felelte egy gonosz vigyor kíséretében. Kidugta a nyelvét és forró nyálcsíkot húzva végignyalt a fiú mellkasán. Chen lehunyt szemmel belemarkolt az idősebb aranybarna hajába. Egy nyögés hagyta el a száját, ahogy Baek benyúlt az alsónadrágjába és végigsimított éledező tagján. Körbenyalta a fiú mellbimbóját és erősen megszívta, közben persze kezével sem hagyta abba a munkát. Jongdae az idősebb pólója alá nyúlt és kitapogatta izmainak vonalát. Rövid körmeivel néhol apró karcolásokat hagyott annak lágy bőrén. Baekhyun lehámozta magáról a fiatalabb kezeit és felkelt az ágyról. Chen ködös, értetlen tekintettel nézett utána.
- Mit csinálsz?
- Mondtam, hogy kérd szépen, csak akkor folytatom, de mivel úgy döntöttél, hogy nem fogsz könyörögni azt hiszem végeztünk. Elmehetsz. - mosolygott és bezárkózott a fürdőbe. Pár perccel később hallotta az ajtócsapódást. Felnevetett. Ez a srác még nagyon jó játékszer lesz.
YOU ARE READING
Playboy (exo ff)
FanfictionSziasztok elsőként egy kis ChenBaek történetet hozok. Bár eléggé eltér a valóságtól, de remélem tetszeni fog. Jó szórakozást!