#117 Arkadaşlık Nedir?

497 18 9
                                    

Arkadaşlar ben Buse bilenler bilir bundan önceki bölümlerimden birinde yakın arkadaşım Büşra ile küsmüştüm ve size bununla ilgili danışmıştım öncelikle beni yanlız bırakmadığınız be beni yorumlarınızla desteklediğiniz için sizi çok çok öpüyorum 😘...

Size söylemek istediğim asıl şey biz arkadaşım Büşra ile barıştık yani o zamanlar bana sebebini söylemeden küsmüş olsada sonra mantıklı bi şekilde konuşunca ben bile ona hak verdim.
Düşünebiliyomusunuz bütün okul resmen işini gücünü bırakıp bizi ayırmaya çalışıyo ve asıl trajedi ise bunu başarıyorlar ben neden olduğunu bilmediğim bi sebepden dolayı hep insanların gözüne batmışımdır herkesi memnun etmeye çalışırken hep yanlız kaldım ama o arkadaşımı hiçbir şekilde söküp atamam yani bi düşünsenize ilk onunla dertleşiyosunuz ilk onunla arkadaş olabiliyosun ve bütün ilklerini onunla beraber yaşıyosun bi anda söküp atamazsın unutamazsın en azından benim için öyle.
Ve ben şu an yani hani 15 yaşında olmama rağmen görüyorumki hayat hiç adil bir yer değil insanlar o kadar kötü o kadar menfaatci ki bunları gördükçe hayatın kendisini tanıyosun.
En başta herşey çok güzel çok toz pembe çünkü çocuksun ama sonra büyüdükce hayata artık o toz pembe gözlüklerle bakamıyosun.

Ben şuan yeni bir liseye başladım ve Büşrayla farklı okullardayız ilk defa ve bu benim için o kadar zorki ben insanlara çabuk alışan ortama çabuk ayak uydurabilen bi insan değilim ve lisede yanlız kalacağımdan eminim ama bu beni artık o kadarda tedirgin etmiyo zaten insanları tanıdıkca onlardan uzaklaşıyorum...

Bizim Büşrayla o kadar anılarımız olduki yaptığımız o saçma sapan şeyleri teog için kitap alışverişi yapmaya gidelim derken çamurlara batıp herkese rezil olmamız ve daha birsürü saçma ve rezil şey onları şu an burda anlatmam ne kadar doğru bilmiyorum ama sizi çok seviyorum.❣️

İsterseniz arkadaşıma tumblr'dan banada instagramdan ulaşabilirsiniz hepinizle tek tek konuşuruz bu arada Kocaeli taraflarında oturan varsa real bile oluruz 😊❤️

                               🌹🌹🌹

_____Büşra Tumblr;Uzaydakijupiterli
_____Buse insta; Buseokx

               
                                ✨✨✨

Melanie martinez bilinmeyenleri  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin