Egyszer volt, hol nem volt, de ez csak a mesékben van. Volt egy 20 éves fiatal lány. Nem a legszebb teremtés volt, és jelentős súly felesleggel is dicsekedhetett. Egy éjjel, zuhogott az eső, villámlott és menydörgött, sötét volt, és a többi. Egy sarkon, megerőszakolták a fiatal lányt. A lány teherbe esett, az ismeretlen férfitől. Mikor letelt a 9 hónap, megszületett a gyerek. A lány a Brian nevet adta neki, annak ellenére, hogy kislány lett a gyermek. Eredetileg, ellett volna vetettve, de a lány anyja ragaszkodott a gyermekhez. A lány kidobta, a kicsit egy sikátorban, de egy genetikus megtalálta. A genetikust Adolf Schnitzelberg - nek hívták. Adolfkának pont, egy kísérleti alanyra lett volna szüksége. A laborjába vitte az újszülött csecsszopót, és elkezdett rajta kísérletezni. Brian a két kezét, és a két lábát elvesztette, egy kísérletben, amely az első hetekben történt. A professzor úr, így kipróbálhatta a végtag növesztő szérumot. A kísérlet sikeresnek bizonyult, mert Brian visszaszerezte elvesztett végtagjait. Amikor a gyermek az első évét betöltötte, Adolfka kidobta az utcára. Brian sétált, sétált, míg el nem ért egy faluba. A falu tele volt tetemekkel. Piciny Brian - ünk még nem fogta fel épp ésszel, hogy mik azok az emberek a földön, így elkezdte enni őket. Éves után, talált egy bankot tele pihe puha pénzel, amiben nagyon jól lehet aludni. Behuppan és elnyomta a piciny lelkemet az álom.
YOU ARE READING
Brian life
RandomHa szereted a pszichopata sztorikat, akkor olvasd el😉 És nagyon szépen kérlek titeket, hogy vote - oljatok 😘