Brian 5 éves koráig hullákon élt. Azután rátalált egy csoport nyugdíjas katona. 10 éves koráig ők nevelték, mert megszökött az öregektől. Az öregek szemüveggel sem láttak, de már mindegy, ez már a múlt.
10 évesen mit csinálhat az ember? Egyet gondolt, s beállt 10 évesen a katonaságba.
Sajnos nem vették be. Nem volt pénze, se otthona, se pénze, se kajája, se pénze. Így elkezdett lopni. 11 évesen körözött bűnöző volt. Kisebb bankokat rabolt ki, öreg néniket fosztott meg a pénzüktől, ékszerboltokból lopott huszasokat. 12 éves korában, már új ruhákat kellett vennie, mert nő nemű lény volt. A férfiak is felfigyeltek rá. Szépségét annak köszönhette, hogy apja szép, gyöngéd vonásait örökölte. ( Brian apja, Justin Bieber volt, de nem fog rájönni soha az életben). Volt egy fiú, aki a helyi maffia főnök fia volt ( futó kalandból született). A fiúnak nagyon bejött Brian bombázó alakja, de a lánynak nem tetszett a fiú barna haja, mogyoróbarna szemei, s izmos felső teste. A fiú apja megfenyegette a lány, hogy járjon a fiával. 13 évesen már jegyben járt a fiúval, és Alexander ( a fiú neve) már a babát tervezte. Megtörtént a csoda. Brian tizes ikrekkel esett teherbe. Nyolc bigyuszkát elvetetett, de kettő megmaradt. 9 hónap után megszülettek a fiú ikrek. Herisson és Ethan. Mind ketten az anyjukra hasonlítottak. Szülés után elszökött a fiúkkal, egy messzi messzi sivatagba.
Sajnos nem vitt élelmet, ezért megette saját gyermekeit. Ment, mendegélt míg el nem ért egy mocsárba. Ott csövült egy darabig. Meg ismerkedett Shrekke, meg stb...
Szegény leány, nagyon vágyott haza, Adolfka után. Gyorsan lenyomozta, hogy hol tartózkodik most, s elkezdte sétálva az útját.
YOU ARE READING
Brian life
RandomHa szereted a pszichopata sztorikat, akkor olvasd el😉 És nagyon szépen kérlek titeket, hogy vote - oljatok 😘