Tanışma

62 5 6
                                    

Nefesim tıkandı için durmak zorunda kaldım. Ciğerlerim patlayasaya kadar koşmak istiyordum. Bu sefer babamı affetmiycektim nasıl beni istemediğim biriyle olmak için zorlarki asla ama asla onun dediği kişiyle olmuyacaktım. Etrafıma baktığımda nerde olduğumu anlamaya çalışıyordum. Eminim şuan babamın adamları her yerde beni arıyordu. Bacaklarımda koşmaktan hal kalmamıştı. En son kaldırma oturdum çok uykum var dı saat gece 2 ydi. Üstümde yarım beyaz short beyaz bir tshort vardı perişan haldeydim saçlarım koşmaktan kabarmış karışmış ağlamaktan rimelim akmış tı. Ne yapcağı mı bilmiyordum. Birden motor sesleri yükseldi sanırım yarış yapıyorlardı. Aman tanrım 30 yakın motor durdu önümde karşından da 30 a yakın motor geldi. Herkes motordan indi birbirlerini öldürecekmiş gibi bakıyorlardı. Sanırım kavga edeceklerdi ben burdan uzasam iyi olacaktı. Tam gidim derken girişmeye başlamışlardı birbirlerine sopayla dalıyorlardı. Allah ne verdiyse giriyorlardı. Ve ben kavganın içine nasıl girdim bilmiyordum. Beni itekliyorlardı ordan oraya canım çok yanıyordu. Tam bir sopa ben yiyeceken gözlerimi kapadım. Sopanın kırılma sesini duydum. Gözlerimi yavaşça açtığımda sopa kırılmıştı. Kafamı yukarı kaldırdığımda dövmeli sarı saçlı bir çocuk bana ellini uzatıp"Merhaba ben BELALI" dedi.

Kitabımı beğeneceğinizi düşünüyorum eğer beğenirseniz devamı gelecek yorum yapıp desteklemeyi unutmayın okuyucularım❤

BELALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin