Korumalar kollu mu bıraktılar. Uzaklaşmaya başladılar. Vay be babamın adamları da zaten korkak olur insan benim için burda savaşır.
"İyimisin."
"Evet."
Bana bakarak güldü sonra kendi kaskını bana verdi.
"Tak."
"Yardımınız için teşekkür ederim ben sizinle gelmiyeceğim."
"Emin ol bu saate bir kızın dışarda olması hiç iyi olmaz bugün bizle devam et yarın istediğin yere git."
"Peki."
Kaskını aldım kafama takmakta zorlandım yardım etti. Motorun arkasına bindim. Birden gaza basınca düşeceğim zannettim ve beline sımsıkı sarıldım. Kendimi ilk defa bu kadar huzurlu hissetim. Kafamıda omzuna yasladım. Eğer böyle giderse uykuya dalacaktım. Nereye gittiğimizde bilmiyordum. Ve birden motorun önünü kaldırdı ve ben çığlık çığlığa'ydım. Diğer motorcularada baktığımda onlarda ön kaldırarak sürüyordu. Sonra onlar başka yöne gitti. Biz başka ,ormanlık gibi bir yere girdik. Ormanın içerisnde bir yol vardı oraya girdi ve durdu. Motordan inmeme yardım etti. Ben kaskı çıkardım ve karşımdaki eve şaşkın gözlerle bakıyordum çok büyüktü evin önünde 2 tane siyah lamborghini duruyordu. Kesin bunlarda sarı kafanındır.
"Hoşgeldin belâlının evine."
Ben sadece tebessüm ettim. Belimden sarıp içeri girmem için eşlik etti. Kapıyı yaşlı bir kadın açtı sanırım evin yahyası.
"Hoşgeldiniz Aras bey."
"Hoş bulduk ponçik."
"Misafiriniz kim."
"Arkadaş."
"Merhaba küçük hanım ben elif."
"Bende Asel."
"Memnun oldum buyrun."
Sarı kafa beni içeri ittiriyordu.
"Sen burda dur ben çağırınca gel."
"Peki."
Ben kapının girişinde durdum beni çağırmasını bekliyordum içerden sesleri duyuyordum.
"Nerdesin lan sen."
"Geziyordum."
"Geziyordun öylemi şerefsiz."
"Haluk çocuğa öyle deme."
"Sen sus.!"
"Anneme sakın bağırma."
"Sanane lan."
"Annem o benim."
"Gezecegine evleneceğin kızı bul kaybolmuş."
"Banane."
"Lan nasıl sanane Canerle anlaştık biz sen kızıyla evleneceksin."
"Hayır ben başkasını seviyorum."
"Alla alla."
"Asel buraya gel."
Oha beni çağırmıştı. Ben yavaş adımlarla salona geçtim. Kafam eğikdi bu insanları tanımıyordum nasıl yüzlerine bakacaktım ki. Sarı kafa ellimden tuttu.
"Sözlüm."
Ben şaşkın gözlerle ona baktım.
"Demek Asele sözlüsün."
"Evet."
Karşımdaki adam gülme krizine girdi.
"Evlenmek istemediğin kızla sözlüsün demek."
Ben beynim durmuş bir şekilde karşımda gülen adama bakıyordum.Arkadaşlar kitaba destek verelim lütfen çok ihtiyacım 🙏🙏var lütfen arkadaşlarınızda etiketleyin ve volt vermeyi unutmayın.
Hepinizi seviyorumm.💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI
ChickLitBabasından yorulmuş onun her dediğini yapmaktan sıkılmış bir kız. Babasına daha fazla dayanamayıp evden kaçan Asel in hikayesi o gece belalıyla tanışmasıyla başlar...