Senden nefret ediyorum

22 1 0
                                    

"Sen ne demeye çalışıyorsun."
"Diyorum ki şuan ellini tuttuğun kız senin evlenmek istemediğin kız canerin kızı."
Sarı kafa birden ellimi bıraktı.
"Zaten sözlenmisiniz."
"Öyle birşey yok."
"Ama sen dedin aras kaçışın yok."
"Yeter be yeter ben evlenmiyecegim."
Ben sadece olan bitteni izliyordum. Artık benimde konuşma vaktim gelmişti.
"Efendim ben bu sarı kafayla evlenmek istemiyorum."
Ben sarı kafamı demiştim allah kahretsin. Yerden kafamı kaldırmıyordum.
"Sen bana sarı kafamı dedin benim ismim aras."
"Adın herneyse ben seninle evlenmek istemiyorum."
"Ben sanki çok meraklıyım."
"Burdan öyle gözüküyor."
Sesizce sayıp sövüyordu.
"Ne haliniz varsa görün."
"Aras buraya gell!."
Sarı kafa kapıyı çarpıp gitmişti.
"Sen onu kusuruna bakma kızım. İstersen bir duş al."
Ben sadece kafamı sallıyordum. Elif teyze koluma girdi. Beni sanırım sarı kafanın odasına çıkardı.
"Sen duşunu et kızım ben sana temiz kıyafetler getirim."
"Tamam."
Banyoya giridigimde her taraf vücut losyonuyla ve parfümle doluydu. Hepsinin kokusuna teker teker bakmıştım. Sonra üstümdekileri oyalanarak çıkardım. Ve suyu açtım su önce soğuk aktı sonra yavaş yavaş ısındı. Vücudum rahatlatıyordu çok yorulmuştum. Kapı çalıyordu sanırım elif teyzeydi.
"Efendim."
"Asel kızım temiz kıyafetler getirdim yatağın üstünde."
"Saolun."
"Bende kendimi havluya sarıp çıktım banyodan."
Kıyafetlere baktığımda daha etiketleri vardı üstünde ellime sütyeni aldığımda onun bile etiketi vardı sanırım sarı kafanın benim yaşlarında kız kardeşi vardı herhalde. Temiz kıyafetleri giydikten sonra kendimi yatağa attım yastığı kokladığımda sarı kafa kokuyordu hafif bir erkek kokusu içime iyice çekmiştim. Eğer evleneceğim kişi sarı kafaysa neden evlenmiyeyim ben ne diyorum ya kendine gel Asel.  
Kapı çalmıştı içeri bir kadın girmişti sarı kafanın annesi sanırım.
"Buyrun efendim."
Kadın yanıma gelip saçımı okşadı öptü hafif gözleri yaşardı.
"Eğer kızım evlenmek istemiyorsan zorunda değilsin ben sizin arkanızdayım."
Ben kafamı salladım.
"Baban geldi aşağı gel hadi."
Ayağa kalktım sarı kafanın annesiyle aşağıya indim. Babam beni görünce ayağı kalktı ve gelip sarıldı ve ben itekledim.
"Ne istiyorsun benden."
"Asel kızım kendine gel."
"Asel kızım bunu yapma şunu yapma ben ne dersem o kurallarıma uyacaksın. Bu sefer kurallarını siliyorum artık ben nedersem o."
Babam gülmeye başlamıştı. O adamda karşılık veriyordu gülmesine. Babam kolumu sertçe tuttu.
"Asel kızım sen beni hiç tanımamışsın. Kızım olsanda bir yanlış yaptımı silerim."
"Aynen Asel kızım Caner sözünün eridir."
Ben nasıl bir belanın içindeydim.
"Bırak kollu mu bırak istemiyorum evlenmek dediğin hiç birşeyi yapmıyacağım.
"Yapacaksın."
"Annem seni bırakmakla iyi yapmış senden nefret etmekle haklıymış evden kaçmakta haklıymış en kısa sürede bende olmayacağım."
Suratıma tokatı yemiştim ve sarı kafanın annesi yanıma gelip beni kaldırmaya çalıştı.
"Siz ne yapıyorsunuz caner bey."
"Sizi ilgilendirmez yasemin hanım kızımla bizim aramızda."
"Yazık size yazık."
"Yasemin sen karışma kız ve baba meslesine."
"Öylemi bu sefer susmayacağım."
"Yasemin sende kaşınma."
"Ne olacak herzamanki gibi dövecekmisin."
Sarı kafanın babası yasemin ablayın saçını tutmuştu odaya götürüyordu. Ben ayağa kalktım ve yasemin teyzenin kolunu tuttum.
"Bırak."
"Sen karışma Asel."
"Bırak beni pislik bırak yeter bıktım senden."
Yasemin teyzeyi gözümün önünde dövmeye başlamıştı. Belindeki kemeri çıkartıp vurmaya başladı. Yasemin abla bana sadece gülerek bakıyordu ama ağlıyordu da.
"Bırak annemi."
Sarı kafa babasına yumruk atmıştı ellindeki kemeri boğazına doladı ve boğmaya başladı.

Arkadaşlar eğer bölümler kötü gidiyorsa söylermisiniz ve desteklerinizi eksik etmeyin.sizi seviyorum.😘

BELALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin