Ben şok olmuş bir şekilde karşımdakine bakıyordum. Tam o sırada arkadan biri buna saldıracaken bir kız adama tekmeyi gömdü. Ve ben yine şok olmuştum.
"Bebeğim dikkat et."
"Saol bebek yardımın için."
"Her zaman."
Demek kavgaya kızda getirmişlerdi ama karşı tarafta hiç kız yoktu ki. Karşı taraf çekiliyordu yavaş yavaş ve sarı kafalı çocuk diğer namıyla belalı beni ayağa kaldırdı.
"Senin bu saate ne isin var burda."
"Sanane."
"Vavvv... Ne işin var dedim."
"Yol al."
"Gidecek bir yerin yoksa bize katılabilirsin."
Ben arkamı dönüp gittim. Allah kahretsin yürümekten ölecektim. Başka çarem yoktu bir taksi bulmam gerekti burdan bir otele geçerdim en azından sadece duş almak istiyordum yorgunluğu mu ancak üstümden atardım.
"Asel hanım."
Bu olamaz arkamı yavaş yavaş döndüğümde babamın adamlarıydı şimdi nasıl kurtulacaktım.
"Uzak durun benden bu bir emirdir."
"Üzgünüz bizimle gelmek zorundasınız."
Benim üstüme doğru gelmeye başladılar. Ben hemen koşmaya başladım. Motorcular belki ordadır hala nefes almakta zorlanıyordum. Olamaz motorcular gidiyordu. Ben ne yapacaktım şimdi.
"Beni bekleyin size katılmak istiyorum."
Kimse sésimi duymuyordu.
"Asel hanım yeter sizde yorulmayın bizde yorulmayalım."
"O zaman peşimi bırakın."
"Bu olmaz efendim."
Motorculara yetişememiştim. Ve artık teslim olmaktan başka çarem yoktu babam kazanmıştı yine. Pes edip dizlerimin üstüne düştüm. Sadece motorcuların arkasından bakıyordum bir umut ama hayır gidiyorlardı. Keşke o sarı kafayla gitseydim.
"Teşekkür ederiz Asel hanım."
Babamın adamları kollarımdan tutup beni ayağa kaldırdı sıkıca tuttuyorlardı. Tam umudum kesilmişken arkadan bir ses
"Bırakın kızı dedi."
Gitmemişti sarı kafa. Gülerek ona baktım.
"Siz kimsiniz."
"Önemi yok kızı bana verin ve uzayın."
"Tek kişisiniz farkındasınız demi zorluk kullanmayın bizi motorunza binip gidin."
"Tek miyim."
Bunu derken sarı kafa hafif gülmüştü. Sanırım bir insana gülmek bu kadar çok yakışırdı. Ve ıstık çaldı. Ben şaşkın gözlerle sarı kafaya baktım motorcuların hepsi buradaymış.
"Kızı veriyor musunuz."
Sanırım bu sefer babam kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI
Literatura FemininaBabasından yorulmuş onun her dediğini yapmaktan sıkılmış bir kız. Babasına daha fazla dayanamayıp evden kaçan Asel in hikayesi o gece belalıyla tanışmasıyla başlar...