Damián, Eliot a nova spolubývajúca

68 3 0
                                    

Ďalšia časť ...dúfam že sa bude páčiť 😍😍

To je úžasne hrozné. Wauuuu.
,,To je ..? To si kedy stihol??" Spýtala som sa a stále sa obzarala po chodbe. Všade po stenách boli počmárané nezmyselné grafity a ja som sa nad tým musela usmiať. Všade po zemi boli fľaše od všetkého možného alkoholu a prázdne plastové poháriky. Išla som ďalej do bytu a tam bolo presne to isté. Práve som stála asi v obývačke. Na oknách popolníky plné špakov od cigariet a zopár od trávy ktorá tu bola ešte cítiť. Všade poháriky a fľaše a bordel. Otočila som sa na Alexa ktorý na mňa pozeral tým pohľadom dúfam že ma nezabiješ ale ja som sa zmenil a usmiala som sa naňho. On zostal zarazený.
,,Ehm...Max...Ja...ehm...ja som sa zmenil a neviem či by si to mala vedieť. Ale ja teraz...no...ehm..."
,,Alex toto je dokonalá hrôza... Konečne... Som na teba hrdá...som rada že si sa zmenil a že je to k horšiemu...konečne som neni tá hrozná ja...teda ...ja budem vždy najhoršia ale aj tak som rada že si konečne dostal rozum." Alex zostal stáť ako prikovaný až kým sa z dverí na konci chodby nevyvalil nejaký chalan. Ehm...bol bez trička a vyzeral ako po divokom sexe. Teda som si istá že po ňom aj bol. Keď si ma všimol hneď ku nám zamieril.
,,Alex čo je toto za kočičku? Kde si ju zohnal?"
,,Eliot toto je Max ona..."
,,Ona chce trojku??"povedal a perverzne sa usmial. Hneď ako to dopovedal som ju vrazila do nosa. Ten sa sklátil k zemi. Pokrútila som rukou lebo som počula čosi puknúť. No moja ruka to nebola.
,,Som Max ...Alexova sestra pán radšejbuďtichokeďnechcešmaťrozjebanýdekel. Idem pre ľad." Išla som do kuchyne a tam na zemi ležal chalan bez trička a vyzeral že nedýcha. Kľakla som si k nemu a skúsila tep. Dýchal, ale veľmi plytko. Zobrala som ľad a išla naspäť za nimi. Eliot bol už na nohách a utierka si krv vreckovkou. Podala som mu ľad a pozerala na neho ako si ho prikladá k nosu.
,,Mňa zložila baba..." Stále opakoval.
,,Inak Max ...hovorila si že bývaš vo vile??"
,,Hej a že sa máš ku mne nasťahovať."
,,Tak to nie ...mne sa tu páči...  Eliot...Čo by si povedal kebyže máme novú spolubývajúcu?!"
,, Ju?! Keď ma nebude mlátiť tak ok."
,,Keď nebudeš perverzné prasa tak ťa nebudem mlátiť..."
,,Takže čo na to povieš Max ??"
Hmm...bývať s bratom a jeho perverzným kamarátom ...
,,....

*******Takže hej hej hej....trochu napätia ...dúfam že sa páčilo a píšte to komentárov názory ...Ďakujem 😘😘

***Ľúbim vás
Sweet pink unicorn 🎠

Max a Oliver [ POZASTAVENÉ]Where stories live. Discover now