Alex?!

63 4 0
                                    

Tak nová časť na želanie ... Užite si ju 😍❤💦

Ešte že má také rýchle reflexy inak by sme skončili na zemi. Skočila som naňho a nohy mu obmotala okolo bokov. On ma chytil pod zadok objal ma a začal sa so mnou točiť. Všetci nás sledovali. Áno aj Oliver. Rýchlo má dal dole a začal sypať otázky.
,,Ako to že si tu? Kde bývaš? Je tu aj otec? Zmenila si sa. Prečo máš prefarbené vlasy? Ale si pekná. Ide tá farba dole ?? Inak prečo si mi ju pofarbila?"
,,Lebo ma vyhodili zo školy. Vo vile. Nie nieje tu. Ja viem. Lebo sa mi páčila čierna. Ja viem. Áno ide dole. Aby si vedel že som tu."
,,No dobre. Tak poďme ku mne ...všetci na nás čumia." A mal pravdu všetci na nás pozerali. Zahliadla som aj Olivera. V jeho očiach som videla hnev a závisť voči Alexovi. Aha oni ešte nevedia že som jeho sestra...no nič nevadí. S Alexom sme nasadli na motorky a vyrazili. Predbehla som Alexa a on pochopil. Preteky! Za päť minút sme boli pred jeho bytovkou. Zaparkovali sme do podzemných garáží a išli po schodoch hore. Jasné že sme na museli naháňať a Alex ako vždy bol prvý. Mal smolu lebo nestihol vojsť a ja som naňho zozadu skočila takže sme skončili na zemi. Začali sme sa smiať a akurát išla okolo nejaká pani.
,,Pán Newholder...už zase?!" Postavila som sa a podala jej ruku.
,, Dobrý, som Max..."
,,Prepáčte ale ja sa so šľapkami nezoznamujem." Ruku som stiahla.
,,Tak to som rada že som ňou není lebo zoznámiť sa s vami je horor. A mimochodom som Max Newholder...Alexova sestra." A zabuchla jej dvere pred nosom. Spoza dverí som ešte začula:,,Och, ježišku na krížku... ospravedlňujem sa vám slečna Newholder."
Ignorovala som to a otočila sa na Alexa. Musela som vyvaliť oči nad tým čo som videla...

*******Nová časť na svete...no dúfam že sa páči ...píšte názory do komentárov. Ďakujem 😘😘

*** Ľúbim vás
Sweet pink unicorn 🎠

Max a Oliver [ POZASTAVENÉ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin