"Píp,píp" zapípal mi budík. Ach,tak sa mi nechce do školy. A ešte k tomu je dnes Pondelok.
Vypla som otravný budík,vstala som,upravila posteľ a namierila si to do kúpelne. V kúpelni som si dala rýchlu sprchu,oblieka si oblečenie,ktoré som tam mala nachystané od večera. Potom som si dala make-up a špirálu. Moc sa nemaľujem.Potom som zyšla do kuchyne,kde raňajkoval môj starší brat.
"Ahoj" pozdravil sa. "Ahoj Filip". "Ako si sa naspala?". Ach ako ja neznášam,keď sa ma pýta túto debilnú otázku. "Amm......asi dobre. Čo ty?" odpovedala som mu s iróniou a sadla si k nemu,kde som mala už nachystané raňajky. Áno môj brat mi robí raňajky a ja sa k nemu správam,ako keby mi niečo spravil. "Fain. Len keby nebol spln" povedal s iróniou. Musela som sa nad tým pousmiať.Dojedla som raňajky,prázdny tanier dala do umývačky,robrala tašku a šla sa obliecť. Musela som sa obliecť teplejšie,pretože je jeseň. Áno. Na jeseň je trošku viac zima. "Ahoj" pozdravila som brata a vyšla z domu.
Ach. Milujem Trofos. Je tu príjemne,pekne,ale niekedy je tu naozaj fakt veľká zima,že mi nestačia ani tri deky.
Do uší som si dala slúchadlá,zapla Marcusa a Martinusa a pobrala sa smerom do školy. Dnes k nám majú nastúpiť noví žiaci. Sú to chalani a sú dvojčatá. Hmm.....Marcus a Martinus sú tiež dvojčatá. Čo ak sú to oni tí noví žiaci. Ozval sa môj mozog. Nie,určite nie. Určite to nie sú oni.Pred školou ma už čakala Olívia. Pobrala som sa teda k nej. "Ahoj Melanie. Konečne sa vidíme po výkende" povedala a objala ma. "Ahoj. Presne, máš pravdu." povedala som jej a úsmevom a objatie jej opätovala. Potom sme sa pobrali do školy.
"Dnes píšeme test z chémie. Učila si sa?" povedala po chvíli mlčania Olívia. Na mieste som stuhla.Bože,ja som zabudla. No to zasa dopadne. A chémiu máme prvú. "No čo je Men. Zasa si sa neučila čo?" "Ahm....nie. Zabudla som,že dnes máme chémiu" vyčarila som úsmev na tvári. Ani neviem,ako sa mi to podarilo.
Vošli sme do triedy a sadli si na naše miesto. Vybaľovala som sa. "Ahojte dievčtá. Dnes idete nejak neskoro či? Och Melanie,ten tvoj jeden a ten istý make-up. To sa nedá....." nedopovedla Alžbeta,pretože jej Olívia skočila do reči. "Aspon si nedáva na seba toľko debilín a make-upu,ako ty Beta". Alžbeta chcela niečo povedať,no vtedy zazvonilo. Beta sa rýchlo otočila a odkráčala na svoje miesto,pretože sa do triedy dostavila učiteľka. "Tak deti. Na dnes sme si sľúbili písomku. Posaďte sa a ja vám rozdám písomky." Posadili sme sa a čakali,kým učiteľka rozdá písomky. Bolo to celkom ľahké.
Zazvonilo a všetci sme odovzdali písomky. Nasledovala prestávka.Hodiny šli a na rad sa dostala matematika. Na matematike majú prísť tí noví žiaci.
Zazvonilo na hodinu. Do triedy vošla učiteľka a za ňou.........Ahojte. Je tu prvá časť môjho prvého príbehu. Dúfam,že sa vám páči. Mne aj celkom áno.😁
Tak čo myslíte. Prídu do triedy s učiteľkou Marcus a Martinus,alebo sa Melanie mýlila?😉
Zatiaľ sa majte ☺
YOU ARE READING
Môj sen Martinus Gunnarsen
FanfictionZačalo to malou nepozornosťou. Bude to láska,lebo priateľstvo?