"Píp,píp" počula som budík a vypla som ho. Ach ako ho ja nemám rada. Dnes je utorok,čo značí,že máme telesnú. Tú nemám vôbec rada.
Vstala som z postele a šla do kúpelne,kde som vykonala to,čo každé ráno. Potom som sa šla obliecť. Obliekla som si toto:Pomaly som zišla do kuchyne a naraňajkovala s Filipom. Potom sa pobrala do školy.
Chcela som si dať do uší slúchadlá,no niekto na mňa zakričal,až som poskočila. "A-ahoj. Prepáč,to som vôbec nechcel" povedal ten niekto,ale keď som sa spamätala,tak som zbadala Tinusa a za ním udychčaného Maca. "Bože ty si taký idiot" dychčal Mac. "To ma nevieš počkať?" vyšlo z neho po chvíli mlčania už normálne. "Prepáč,ale chcel som ísť do školy aj s Melanie." pozrel na mňa Tinus a žmurkol. Ja som sa naňho iba usmiala.
Cestou do školy sme preberali nepodstatné veci. Napríklad učiteľov a školu.
Keď sme prišli ku škole,tak boli všetky oči na nás. No extra som to nevnímala. Vybrala som sa za Olíviou a hodila sa jej okolo krku. Ona spravila to isté. No áno sme divné no. Ale máme sa veľmi radi. Ako sestry. "Ahooj" bšlo z nás oboch naraz.
Na to sme sa zasmiali a šli s chalanmi do triedy. Tesne po nás vošla aj Beta a jej poskokyňami. Tie na nás len zagánili a potom sa usmiali,pretože sa na ne chalani pozerali. A hneď odišli. Ja som sa usmiala na Tinusa a on zasa žmurkol. Och bože. Keby tak vedel,ako ho milujem.Pohľad Martinusa:
Keď vošli do triedy tie krvy a videl som,ako zagánili mi z nich prišlo zle. Bolo mi Melanie a Olívii ľúto. Mal som ich rád ako kamarátky. No dobre, možno mám Melanie predsa len troškou viac rád.
Keď nás tie štyri zazreli,myslímtým mňa a Marcusa,tak sa zasmiali. Ja som na ne zagánil tak,ako oni pred chvíľou na baby. Potom odišli. Pozrel som sa na Melanie. Tá sa usmiala. Ach bože,bkeby tak ona vedela,ako ju milujem. Bola tak krásna,keď sa usmievala. No čo ak ona mňa nemiluje? Rýchlo som zahodil tú myšlienku. Hneď na to zazvonilo a začala sa hodina.Melanie:
Hodiny sa vliekli,až nastala posledná hodina. Telesná. Tú tak nenávidím (v skutočnosti ju milujem :D). S Olíviou sme sa pobrali do šatne. Prezliekli sme sa a vošli do telocvične. Učiteľ nám dal voľnú hodinu. Hneď boli chalani pri nás a hádzali sme si loptu.
Keď skončilo vyučovanie a šli na obed,pobrali sme sa somov. S Olíviou sme sa rozlúčili pri škole a s chalanmi sme šli domov.
Keď som bola doma,zistila som,že nikto neni doma. Na stole bol lístok. Vzala som ho a čítala.
Ahoj zlatko, museli sme s ockom súrne odcestovať do Španielska. Vrátime sa asi tak za dva týždne.
Filip tež neni doma. Ale len na týždeň. Išiel s kamošmi do neďalekého mesta.
V chladničke máš dosť jedla. Ak by si niečo potrebovala,tak zavolaj,alebo zajdi k tým novým susedom. Myslím,že sa volajú Gunnarsenovci.
Peniaze máš.
Pa. Drž sa. A nerob problémy ľúbime ťa.
Mama a ocko:*Aha. Takže mám celý dom len pre seba. Paráda.
Ani som mezaváhala a volala Olívii.
Ahoj Oliv. Rodičia odišli na dva týždne a brat neni tiež doma. Neprídeš?
Ahoj. To je skvelé. A jasné. Idem sa zbaliť a za chvíľu som u teba
Okey. Budem čakakať. Zatim pa
Pa
Super,takže príde Olívia. Už sa neviem dočkať.Olívia prišla tak za pátnásť minut. Chcela som byť dnes s ňou a užiť si. Tak sme sa rozhodli,že pôjdeme do nákupného centra a potom niekde na večeru. Obliekli sme sa a vyrazili.
Domov sme sa vráti okolo pol desiatej večer. Osprchovali sme sa a šli spať. Olívia spala na mojej posteli a ja na zemi v spacáku. Neležalo sa tam moc pohodlne,ale bola som rada,že je tu Olívia. Chvíľu sme sa ešte rozprávali o dnešnom dni a potom spokojne zaspali.
Ahojte ľudkovia😁. Tak je tu ďalšia časť tohto podľa mňa úžasného príbehu.
Ako sa vám zatiaľ páči? Píšte do komentárov. Za každý komentár a vote budem rada 😉
Ahoj zatiaľ 😘😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Môj sen Martinus Gunnarsen
Hayran KurguZačalo to malou nepozornosťou. Bude to láska,lebo priateľstvo?