Prišla som domov a hodila tašku do kúta. Sadla som si za jedálny stôl,oprela si hlavu o ruku a rozmýšľala nad dneškom. Je to sen,alebo realita? Pýtala som sa sama seba.
"Hovorí sa ahoj. Alebo dobrý deň. Ale nie,ty si tu napochoduješ a ani sa nepozdravíš" zrazu som započula za sebou hlas. Bol to môj ocino. "Ehm...prepáč. Nevšimla som si,že si doma😁" povedala som mu. Načo som sa postavila a odkráčala do svojej izby. Zabuchla som za sebou dvere a vyvalila sa na moju mäkkú posteľ. Zrazu mi zapípal mobil.Používateľ best_tin vám poslal žiadosť.
Prijali ste žiadosť od používateľa best_tin.
best_tin: ahoj. Nepôjdeš dnes s nami von?
melan3: ahoj. Neviem kto si,tak nevidín dôvod,prečo by som mala ísť von s niekým,koho nepoznám
best_tin: ach prepáč. To som ja Martinus
melan3: aha. Prepáč. A jasné. O pol tretej pred mojim domom ;)
best_tin: okey. Tak o pol tretej. Teším sa :* <3
Pohľad Martinusa:
Musel som jej napísať. Už teraz mi chýba. Áno voem. Poznáme sa necelý deň,ale asi som sa do nej zamiloval. Ten jej úsmev. Bože,rozplyniniem sa.
Keď mi povedala,že pôjde somnou von,tak som sa potešil. Dúfam,že dnešný deň vyjde bez niečoho,čo by som pokašlal,alebo by sa to pokašlalo samo.Melanie:
Bolo štvrť ba tri a tak som sa rozhodla,že sa prichystám. Zo skrine som zobrala, to čo mi prišlo pod ruky. (outfit v médiách)
Teraz stojím pred domom a čakám na chalanov.
Komečne vyšli a tak sme išli.
"Kde pôjdeme?" spýtala som sa. "Hm...čo tak na pizzu? Som celkom hladný" ozval sa po chvíle ticha Mac.Po pizzi sme šli do parku a potom sme sa prešli. Teraz ležím v posteli a zaspávam. Po chvíli sa mi to podarilo. Ale ešte predtým som zaželala dobrú noc chalanom.
Ahojky. Tak je tu treta časť. Dúfam,že sa páči
Zatiaľ ahoj ☺
YOU ARE READING
Môj sen Martinus Gunnarsen
Hayran KurguZačalo to malou nepozornosťou. Bude to láska,lebo priateľstvo?