3. Szkielebracia

46 10 2
                                    

Kiedy szłam przez długi ciemny korytarz , zobaczyłam kolejne drzwi o wiele większe niż poprzednie . Pochyliłam lekko drzwi , o dziwo się otworzyły . Jednak gdy szłam przed siebie zauważyłam patyk lecz nie mogłam go podnieść więc go zostawiłam i ominęłam , kiedy jednak szłam dalej patyk się zerwał ?! . Przysięgam nie nadepnęłam na niego ! , przez resztę drogi czułam się tak jakby ktoś za mną szedł , Czasem się rozglądałam lecz nikogo nie było . Jednak gdy stałam przed pewnym drewnianym mostem znieruchomiałam , usłyszałam za sobą kroki po czym osoba się odezwała .

- Człowieku , nie wiesz jak powitać nowego kumpla - Odwróciłam się po czym podał mi dłoń , Okazało się że w jego ręce jest poduszka pierdziuszka . po czym wybuchł ogromnym śmiechem    - Heh czyli mówisz że jesteś człowiekiem , jestem Sans . Szkielet Sans

- Ja jestem Frisk , mogę ci zadać jedno pytanie - zapytałam 

- Wal - odpowiedział obojętnie Sans

- Czy znasz Charę ? , i czy wiesz gdzie jest ? - Zapytałam lecz to był zły pomysł Sans spoważniał po czym poszedł parę kroków dalej po czym powiedział

- Lepiej by cie to nie interesowało , uwierz mi 

Wolałam już się nie kłócić więc posłuchałam się szkieleta  , gdy zobaczył moje zrezygnowanie po wiedział już bardziej wesoły .

- Hey , a wogule to po drugiej stronie tego mostu jest mój brat Papyrus  . Nigdy nie widział człowieka a twój widok może go uszczęśliwić , nie martw się nie jest groźny nawet gdy próbuje być - Postanowiłam że co mi szkodzi i przynajmniej może czegoś się dowiem o Charze , lecz wątpię .

Poszłam z szkieletem na drugą stronę mostu , [Dop. Autorka : ja czytam jakimś cudem poszłam z siekierą xD] Po chwili Sans krzyknął bym się schowała za jakąś lampą , jakimś cudem miała idealny kształt . Chwile później przyszedł młodszy z braci i mówił na Sansa że jest Szkieleniem , a Sans walił żartami typu że ma sporo pracy typu Wiel(kość) itp. Kiedy Sans dał mi znak że mogę wyjść . Kiedy byłam przed  Walką z Papyrusem  , Sans powiedział mi "Jeśli chcesz walczyć z moim bratem to .. nie rób tego" ostatnie zdanie powiedział bardzo mrocznie przez co ja odruchowo przełknęłam ślinę . Gdy byłam na miejscu , zobaczyłam ... "Moją siostrę !?" walczyła z Papyrusem , wiedziałam że muszę mu pomóc . Kiedy siostra mnie zobaczyła , uśmiechnęła się i ... biegła w moją stronę z nożem ?! ...


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 24, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jaki to Czas | UndertaleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz