-3-

44 1 0
                                    


"Πες μου ενα ωραιο ψέμα και κανε με χαρούμενη."

Ένιωσες ποτε πως όλος ο κόσμος σου καταστρέφεται;
Πως δεν μπορει να σε νιώσει και να σε καταλάβει κανεις;
Ξερεις την διαδρομή ομως δεν βλέπεις το δρόμο, πεθαινεις ανάμεσα σε χίλια δάκρυα και ξανα ζωντανευεις με ενα άγγιγμα του.
Σκέφτεσαι αν ειναι πολυ αργά για να μεινεις η πολυ νωρίς για να φύγεις. Φοβάσαι να ζήσεις και υποθετεις πως θα ειναι το μέλλον σου.
Στέκεσαι αμήχανη μπροστα στην ζωη και την παρακαλάς να μην σου πετάξει αλλα χαστούκια, να μην σε ξυπνήσει, να μην σου κλέψει ολα τα όνειρα "οχι ακομα" της λες.
Οι αδυναμίες σου φαίνονται εκει που πας να κανεις μια καινούργια αρχή, εκει που πας να μάθεις πως να βλέπεις στο σκοτάδι!
" Και τωρα τι;" λες στον εαυτό σου " τωρα τι θα κανω;" και κρύβεσαι παλι να μην σε δει ουτε η σκιά σου.

Maybe I just want to fly I want to live I don't want to die
Maybe I just want to breathe maybe I just don't believe
Maybe you're the same as me we see things they'll never see
You and I were gonna live forever
You and I were gonna live forever
Live forever

Ψιθυριζα εδω και ώρες αυτο το τραγούδι. Μου θύμιζε πράγματα που ειχα θάψει πολύ βαθια μέσα μου. Πίστευα πως έτσι μπορώ να τα σβήσω αν θα πονεσω για τελευταία φορά. Τα δάκρυα κυλούσαν στο πρόσωπο μου, τι χαζη τραγουδούσα ξανά και ξανά σαν ένας δίσκος που κόλλησε. Μάλλον πρέπει κάποιος να με βαρεσει για να ξεκόλλησω.

Πριν 3 χρονια

"-Νομιζα πως δεν σαρεσουν τα παρτυ. Ειπε ο Νταβίντ σηκώνοντας το ένα του φρύδι
Εγω γέλασα
- Σκέφτηκα πως θα στεναχωριοσουν πολύ αν δεν ερχόμουν.
Ηταν το πρώτο παρτυ που πήγαινα απο τότε που ειμαι στο καινούργιο σχολείο. 
Καθομουν σε μια καρέκλα και έπινα απο το ποτό μου. Οι περισσότεροι χόρευαν αλλα εγω δεν ένιωθα καθόλου άνετα.
- Δεν χορευεις; Ειπε ο Νταβίντ που ειχε κάτσει ακριβώς δίπλα μου
- Οχι, δεν γνωρίζω σχεδόν κανέναν.
Ηταν ο πρώτος μου μηνας στο καινούριο Λύκειο.
- Γνωρίζεις εμένα. Ειπε και μου χαμογέλασε.

•Maybe I just want to fly I want to live I don't want to die
Maybe I just want to breathe maybe I just don't believe
Maybe you're the same as me we see things they'll never see you and I
were gonna live forever•

- Μαρεσει πολύ αυτο το τραγούδι. Ειπε ενώ μου χάιδευε το μαλλί
- Γιατι σου αρεσει; Τον ρώτησα
- Δεν ξερω. Ειπε και έκατσε καλυτερα στην καρέκλα του. Νομίζω μου θυμίζει εμένα. Ξέρεις Μαρεσει να απολαμβάνω την κάθε στιγμή.
Εγω του χαμογέλασα
Άρχισε να χαϊδεύει το πρόσωπο μου
- Θα το κάνουμε τραγούδι μας. Ειπε και χαμογέλασε
- Δεν εχει καμία σχέση με εμένα αυτο το τραγούδι. Είπα και γέλασα
- "You and I were gonna live forever" Ειπε και ήρθε ακόμα πιο κοντά μου ενώνοντας τα χείλη του με τα δικά μου. "

Τωρα θα ξεχάσω για πάντα εκείνο το παρτυ και οτι εχει σχέση μαζί του. Όσο προσπαθούσα ομως να ξεχάσω τοσο πιο πολύ εμένε στην μνήμη μου.

Ένας σπαστικός ήχος με έφερε στην πραγματικότητα. Ηταν το κουδούνι που χτυπούσε ασταμάτητα

- Δεν ειναι κανεις σπίτι. Φώναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα
Αρχισε να χτυπά περισσότερο
Σηκώθηκα απο το κρεβάτι βρίζοντας, πλησιάσα στην πόρτα και την άνοιξα.
Μπροστα μου στεκόταν η Ελιζα.
Εγω την κοίταξα χωρίς καμία όρεξη.
- Εισαι πολύ ενθουσιασμένη που με βλέπεις. Ειπε και πέρασε μέσα
- Θελω να μεινω μονη μου.
- Αωω τι γλυκουλα νόμιζεις πως θα φύγω. Ειπε και μπήκε στο δωμάτιο μου.
Άνοιξε την κουρτίνες και έπειτα την μπαλκονοπορτα.
- Αν πιστεύεις αγαπη πως θα φύγω απο εδω χωρίς να σε κανω να νιώσεις καλυτερα ξεγελιεσαι! Συνέχισε
- Αληθεια νιώθω καλυτερα. Είπα και έκατσα στο κρεβάτι.
- Τα ματια σου λέγε το αντίθετο ομως. Ειπε και άρχισε να ψαχουλευει στην ντουλάπα μου.
- Τι κανεις;
Έβγαζε ρούχα και τα άφηνε στο κρεβάτι.
- Θα παμε για ψώνια!
- Δε θελω να βγω! Είπα και πήρα ένα μαξιλάρι στην αγκαλιά μου.
- Α οχι δεν σε ρώτησα! Ειπε και έβγαζε καλλυντικά απο την τσάντα της.
Εγω κούνησα το κεφαλή μου αντιφατικά.
- Αγαπη μου τι θες να κανεις; Να μεινεις για πάντα εδω μέσα; Είπε και έκατσε δίπλα μου. Παραμελησες τι σχόλη σου, τους φίλους σου. Θα γίνεις σαν την Κυρία Ερντα.

Η κυρία Ερντα ειναι η γειτόνισσα της Ελιζα. Ειναι 50 χρονων και ζει με 10 γάτες. Παει κάθε εβδομάδα σε ψυχίατρο και πέρνει φάρμακα για όλο της την ζωή.
- Δεν θελω να γίνω σαν την Κυρια Ερντα. Είπα σαν ένα μικρό παιδάκι.
- Ωραια τότε! Ειπε ενθουσιασμένη. Λονδίνο πρόσεχε η Timeea θα βγει έξω! Ειπε συνεχιζοντας οτι έκανε.
*
Ειμουν στο αυτοκίνητο με την Ελιζα. Τελικά θα πηγαίναμε στα Mc να φάμε. Πιστεύω πως αυτο θα με έκανε να νιώθω καλυτερα.

Φτάσαμε, κατεβήκαμε απο το αυτοκίνητο και μπήκαμε στο μαγαζί.
-Ψάξε εσυ για θέση και θα παραγγειλω εγω. Ειπε και άρχισα να ψάχνω.
Βρήκα ένα τραπέζι στον πάνω όροφο και της έστειλα μήνυμα λέγοντας της που ειμαι. Σε λίγα λεπτά έφτασε και αυτή με το φαγητό. Μύριζε τοσο ωραία!
Μου έδωσε το φαγητό μου και έκατσε
- Εδω θα κάτσουμε; Ειπε λίγο αναστατωμένη.
- Γιατι;
- Κοιτα πίσω.

Η Timeea έχει μια τρελή φίλη 😂😂. Ευτυχώς βέβαια γιατί αλλιώς δεν θα γίνει ποτε καλά.
Ευχαριστώ πολύ όλες όσες διαβάζετε την ιστορία μου και γενικά για την υποστηρίξει σας❤️.
Έρχονται καλυτερα☺️
Το τραγούδι "Live forever-Oasis"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Antidote Where stories live. Discover now