Baekhyun kalbinin hızlıca attığını ve neredeyse patlayacak olduğunu hissettiğinde derin derin nefes alıp vermeye başladı.
Chanyeol: O kadar yakışıklı mıyım ya? Neredeyse bayılacaksın. Gerçi haklısın :)
Baekhyun ifadesiz oturduğu yerden kalktı;
Baekhyun: Lavobaya gitmem gerek.
Chanyeol hizmetlilere işaret etti. Baekhyun banyoya girdiği zaman musluğu açtı ve yere oturup göz yaşlarını saldı.
5 dakika kadar banyoda kalınca Chanyeol meraklanmış yukarı kontrole gelmişti.
Kapıyı tıklattı;Chanyeol: Baekkie iyi misin?
Baekhyun hemen yerinden kalktı yüzünü yıkadı ve sakinleştikten sonra kapıyı açtı;
Baekhyun: Bir kaç gündür birşey yemiyorum.. Başım döndü o kadar, iyiyim.
Chanyeol gülümsedi ve onu bileğinden tutup aşağı indirdi.
Neredeyse 2 metre boyunda olan yemek masasının üstünde eksik bir yemek yoktu. Donatmak bu olsa gerek.
Chanyeol, Baek'i masanın bir ucuna oturttu ve kendi diğer ucuna oturdu.Chanyeol: Bak bebeğim neden bu halde olduğunu anlamak zor değil.
Lise de ki gibi tipsiz değilim değil mi?
Chanyeol Gülümsedi.Chanyeol: Bana karşı mahçup musun?
Baekhyun derin bir nefes alıp dik bağlılığını gösterdi.
Baekhyun: Hi-hiçte bile. Daha da tipsizleşmişsin ve.. Ve mahçup falan değilim. Belki..
Chanyeol alaycı bir şekilde Gülümsedi.
Chanyeol: İşte benim Baekhyun'um..
O zaman direk lafa gireyim..
Yaptığını unutabilirim..
Bir şartla..
Baekhyun dondu.
Baekhyun : Neymiş o şart?
Kısa bir sessizlikten sonra ortamı bozan Chanyeol oldu.
Chanyeol : Bu bir haftalık kölelik muhabbetinde..
Baekhyun: Eee?
Chanyeol : Bana ait olacaksın.
Baek anlamış olsa da anlamamış gibi yapmayı tercih etti.
Baekhyun : Hım?
Chanyeol : Bedenini diyorum.
Bana ver.
Bir yandan da çatalına batırmış olduğu eti ağzına doğru götürdü.
Baekhyun bunu açık bir şekilde söyleyeceğini beklemiyordu. Kendini resmen fahişe yerine koymuştu.
Hızlıca yerinden kalktı;
Baekhyun : SEN BENİ NE SANIYORSUN HA?!
Chanyeol elinde ki çatalı ve bıçağı yavaşça masaya bıraktı ve peçetesiyle ağzını silerken konuştu;
Chanyeol : Aaa.. Aaa..
Benden başkasıyla olamayacağını biliyorsun Baekkie..
Seninde ihtiyaçların var.. Benimde..
Ne kadar yapmadan durabilirsin?
Baekhyun gözlerinden akan yaşları tutamadı ve hızlı bir şekilde kapıya doğru koştu. Chanyeol de arkasından gitti.
Baekhyun'u kollarından tutup kapıya sabitledi ve yüzünü yüzüne doğru yaklaştırdı.Chanyeol : Benim evimdesin.. Benden izin almadan çıkamazsın.. Daha doğrusu artık.. Benim olmadığım yerde olmayacaksın..
Daha sonra baekhyun'un boynuna doğru yaklaşıp bir öpücük kondurdu.
Chanyeol tekrar bileğini kavradı ve onu yukarı çıkardı.
Beyaz kapılı bir odaya girdiler ve arkasından kapıyı kapattı.
Yatağın yanında bir kaç bavul vardı.Chanyeol: Eşyalarının hepsini getirttim. Artık benimle kalacaksın.
Chanyeol dışarı çıktı ve kapıyı kitledi.
Baekhyun olduğu yere yığıldı ağlamaya başladı. Bir yandan yeri yumrukluyordu.
*******
( 24 EYLÜL 2017 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tadına Bakabilir Miyim?(Tamamlandı🌌)
FanfictionPark Chanyeol; İlk başta amacım intikam almaktı. Ne oldu ya da nasıl oldu bilmiyorum.. Uyandığımda onu kollarım da uyurken görünce bütün düşüncelerim değişti. Sanırım onu yeniden seviyorum.. *** Byun Baekhyun; Onun tehlikeli olduğunu bile bile ad...