O gece.

1.4K 72 14
                                    

Chanyeol, Baekhyun'un bileklerini başının hizasında sabitledi ve boynuna doğru eğildi, koklamaya başladı, minik kelebek öpücükleri bıraktı ve sol elini kemerinin üstünden t-shirtünün içinden yukarı doğru sürmeye başladı.

Baekhyun: Cha-Chan.. Ya-yapma..

Chanyeol baekhyun'un t-shirtünü bir kere de yırttı ve beyaz tenini ortaya çıkardı.

Chanyeol: Simdi iddamın ödülü alma zamanı.

Baekhyun endişeli bir şekilde Chanyeolun gözlerinin içine baktı, derin derin.
Chanyeol sanki hiç önemsemiyormuş gibi davranıyordu, üstelik çok sertti.

Chanyeol baekhyunun dudaklarına yaklaştı, nefesini verdi.
Baekhyun gözlerini kapatmış derin derin nefes alıyor sakin kalmaya çalışıyordu bir yandan da akan gözyaşlarını aldırmamaya çalışıyordu.

Chanyeol kalın dudaklarını, baekhyunun ince dudaklarına bastırdı, Baekhyun'un gözleri kocaman açılmıştı, kafasını yana çekti.

Baekhyun: Ne yapıyorsun! Bırak ben-

Baekhyun'un sözünü kesen chanyeolun dudaklarıydı. Bu sefer karşılık verdi baekhyun.

Chanyeol baekhyunun kucağına oturdu ve üstünde ki kumas parçasını bir köşeye fırlattı. Baekhyunun da üstündekileri çıkartmıstı.
Kemerini çıkarırken bir yandan eliyle erkekliğini okşuyor ve bastırıyordu.

Baekhyun basını arkaya atmıs, gözleri kapalıydı. Çıkmayan sesiyle konuşmaya çalıştı ;

Baekhyun : Cha-Chan.. Buna.. Pişman olacaksın..

Chanyeol gülümsedi.

Chanyeol : Bunları intikam için mi yaptığımı sanıyorsun ? Ben geçtim o intikam olayını. Ama girmis olduğumuz bir iddia vardı. Ve ben bunu kazanmıştım. Sonucunda ne istediğim de netti. Bende tam olarak su an hakkım olan isteğimi alıyorum.

Baekhyun'un sıcak gözyaşlarını sildi eliyle Chanyeol.

Chanyeol : Neden ağlıyorsun ? Sevdiğin mi var yoksa ? Aslında biliyor musun umrumda değil. Ben istediğimi aldıktan sonra seni serbest bırakıcam, sonra istediğini yapabilirsin.

Baekhyun 'ben fahişe miyim? Nasıl böyle konuşur! ' diye düşünsede duygularını dışarı vuramadı.

Chanyeok çıkarmış olduğu kemeri alıp baekhyun'un ellerini yatak başlığına bağladı.
Ardından eşofmanını ince bacaklarından sıyırdı. Boxerla kalmıştı.

Chanyeol altında ki pantolonu çıkartıp t-shirtün yanına attı, oda boxerla kalmıştı.

Baekhyun'un erkekliğini boxer üzerinden ovmaya başladı.
Baekhyun bacaklarını kasıyor, ittirip kendine çekmeye çalışıyordu. Elleri de bağlı olduğu için kımıldayamıyordu.
İnlememek için kendini kasıyordu. Chanyeol de inat yapar gibi daha da bir tutkuyla oynuyordu, erkekliğiyle.

Baekhyun: Ihm...

Chanyeol sırıttı. Islanmış boxerını görünce bacaklarından aşağı doğru sıyırdı ve kenarı attı.
Kızarmış ve hazır olan erkekliğini alıp çekiştirmeye başladı.
Baekhyun artık kendini kasamıyordu. Kendini salmış inliyordu.

Baekhyun : Ih... A... Lütfen... Ihmm..

Chanyeol, kendi boxerını da çıkarttıktan sonra, kalkmış erkekliğini ovuşturarak konuştu;

Chanyeol : Bence hazırız ha baekkie?

Chanyeol önce gözlerinden yaşlar akan baekhyunun erkekliğine bir dil darbesi attı.

Baekhyun: aahğm..

Chanyeol, penisini kendinden geçmiş olan baekhyuna yaklaştırdı ve bir anda ağzına soktu.
Chanyeol üstünde oturuyordu ve elleri de bağlıydı, hiçbir şekilde ağzından o büyük şeyi çıkartamıyordu. Chanyeol ağzında git gel yapmaya başladı. Hiç bir tepkisine aldırış etmeden boğazının sonuna kadar ittiriyor penisini ve bir kaç saniye öyle bekliyordu.

Baekhyun çaresiz, kendinden büyük bedenin altında kıvranıyordu.
Debelenmesinin hiç bir anlamı yoktu ama belki bir ihtimal uğraşıyordu.

Chanyeol ağzından çıktı, baekhyun derin derin nefes almaya başladı.

Baekhyun: Bırak beni pislik!  Bırak beni!

Chanyeol, tek hareketiyle baekhyunu yüz üstü çevirdi ve dizlerinin üstünde duracak şekilde pozisyona getirdi.
Parmağıyla dar olan deliği yavas yavas daireler çizerek genişletmeye çalıştı. O sırada bitkin bir ses duydu chanyeol.

Baekhyun: Chanyeol.. Bu benim ilk seferim .. Lütfen incitme beni olur mu..?  Yavaş ol lütfen..

Chanyeol duraksadı. Bu kadar da vicdansız olamazdı. Hem tecavüz edip hemde ilk olması.. Bir yandan da içine anlam veremediği bir his doğmuştu chanyeolün. Neden "ilk" lafı onu bu kadar memnun etmişti ki? 'Ah her neyse.. Sıradan gereksiz bir duygu işte' diye düşündü chanyeol.

Yeterince genişlettikten sonra chanyeol içeri giris yaptı. Baekhyun bie nefes çekti. Canını o kadar cok acıtmamıstı. Ama bu cok değişik bir histi. Yani nasıl anlatılır ki?  Tatlı bir acı veriyordu. Hem acı hem zevk ikisi bir arada. Özellikle bunun ilk aşkından olması..

Chanyeol bir süre sonra boşaldı. Ve icinden çıktı. Baekhyun baygın yatıyordu. Chanyeol onun ellerini çözdü ve kucağına alıp banyoya götürdü. Küvete yattı ve onu da önüne yatırdı ılık bir küvet yarattı kendine.
Baygın olan baekhyunun yavas yavas teninde ellerini gezdirdi chanyeol.
Chanyeol çıktı ve üstüne bornozunu aldı. Baekhyunu kucağına aldı ve çıplak bir şekilde kurulduktan sonra yatağa yatırdı. Tam gidecekken chanyeol bileğinde bir baskı hissetti. Arkasını döndü ve bileğini tutanın zayıf bir el olduğunu gördü, sonra şu sözleri duydu;

Baekhyun: En azından ben uyuyana kadar burada kalsan..

Chanyeol baekhyuna baktı ve,...

Eveett yine uzun bir ara verdim üzgünüm, ama telafi ettigimi düşünüyorum :) ilhamsızlık çekiyordum şimdi aklımda o kadar konu var kiii, güzel yorumlarınız ve voteleriniz bana ilham vericek!!  🙈🙈😇😇 iyi okumalar 😝

[ 20 OCAK ]

Tadına Bakabilir Miyim?(Tamamlandı🌌)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin