Baekhyun şişmiş ve ağlamaktan kıpkırmızı olan gözlerini açtı ve direk karşısına gelen tavanı izlemeye başladı. Yattığı yumuşacık ve vanilya kokulu yatağında doğruldu ve yastığı kucağına alıp dizlerini karnına doğru çekti.
Bir süre sonra karnının guruldadığını duydu, aradan neredeyse beş saat geçmişti ve kahvaltıda da düzgünce birşey yiyememişti.O anda içeri bir hizmetli elinde tepsiyle içeri girdi. Ardından bir hizmetli daha içeri girdi. Ve bir hizmetli daha.. Hizmetlilerin arkasından da biri girdi.
Şef: Merhabalar efendim.
Bu akşam ki menünüz de az yağ ile kavrulmuş domuz eti ve pilav, köfte ve sebze soslu ramen var.
Eğer başka birşey yemek isterseniz bana isteğinizi söylebilirsiniz.
Park bey şunları iletmemi istedi;' Eğer bunları yemezse ona yarına kadar hiçbirşey yemek yok. '
Baekhyun burun kıvırmışken bunu duyunca hemen bağdaş kurdu ve kucağında ki yastığı bir köşeye fırlattı.
Baekhyun : Ona şunları iletin, kız gibi trip atıp yememizlik yapacağımı sanıyorsa yanılıyor.
Ve istediğiniz varsa demiştin dimi?
Hıhım istediğim var.
Patates kızartması ve makarna istiyorum.(Türk yemekleri koydum seetmeyin xndndn)
Şef : Baska bir isteğiniz?
Baekhyun : Tabiki var.
Sinsice Gülümsedi.
Baekhyun : Spagetti ve salata istiyorum. Yanına da Kola istiyorum. Tatlı olarak ta çilekli pasta ve vanilyalı kek istiyorum. Şerbeti tam kıvamında olmazsa yenilerini yapmak zorunda kalırsınız. Derdim sizinle değil pislik patronunuzla :')
Şef : Peki efendim.
Hizmetliler yemekleri yatağın üstüne bıraktıktan sonra sırasıyla dışarı çıktılar.
Baekhyun ellerini birbirine sürttükten sonra yemeye başladı. O kadar açtı ki yedikçe yiyesi geliyordu.
Bu arada verdiği siparişlerde sırasıyla odasına geliyordu.Odaya chanyeol girdi.
Chanyeol : Ağlaman durmuş bakıyorum, kabul ettin mi sonunda ?
Baekhyun : Hıhı
Bir yandan da ağzına yemekleri tıkarken konuşmaya çalıştı.
Baekhyun : Ne sanıyordun ki? Bırak beni diye yalvarayım mı sana. (?)
Chanyeol gülümsedi ve odadan çıktı.
Chanyeol: Kesin bi planları var ama.. Yoksa hayatta böyle sakin kalmaz..
Baekhyun, chanyeol odadan çıktıktan sonra son lokmasını da yuttu. Ayağa kalkıp odasına gelen bir ses olmadığını görünce yedek olarak getirdiği telefonu boxerının altından çıkardı ve yazmaya başladı.
Gönderen : Baekhyun
Gönderilen : Chen
Kanka hiçbirşeyin farkına varmadı. Taktik işliyor. Şimdi ziyafet çekmeliyim sana yazana kadar birşey yazma, hoşçakal.
( 27 EYLÜL 2017 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tadına Bakabilir Miyim?(Tamamlandı🌌)
Fiksi PenggemarPark Chanyeol; İlk başta amacım intikam almaktı. Ne oldu ya da nasıl oldu bilmiyorum.. Uyandığımda onu kollarım da uyurken görünce bütün düşüncelerim değişti. Sanırım onu yeniden seviyorum.. *** Byun Baekhyun; Onun tehlikeli olduğunu bile bile ad...