8 Dalis

115 14 3
                                    

Mus pasveikino Got7 ir BTS nariai. Mes jiems nusilenkė ir jie mums.
Rap Monster: Sveikinu laimėjus pirmą apdovanojimą!
Aš: Ačiū! 
Kol aš ir Namjon kalbėjom Kyungri pradėjo dainuot nes dainos intro buvo jos žodžiai. First verse Kyungri sudainavo ir tada prasidėjo pre-chorus kurį turėjo sudainuot JiHyo. Šokių žingsnelius šoko Got7 ir BTS jie visi puikiai juos mokėjo, o jei jie pamiršdavo žingsnelius šoko ir Sara kuri buvo pagrindinė šokėja ir šokt jai patiko, todėl galėdavo į ją pažiūrėt. Prasidėjo chorus vieta ir mes visos dainavom su mano sukurtais adlibs. Pasibaigus choro vietai prasidėjo rap verse kuri reiškė, kad man teks repuot. Pradėjau repuot, o BTS ir Got7 nariai toliau šoko tik šįkart jau savo sukūrtus žingsnelius nes rap verse šokis buvo sunkiausias. Namjon pradėjo šokti ir visi jį apsupo ratu, o šalia Namjon prisidėjo ir Jackson. Jie pradėjo šokt labai keistus žingsnelius, bet Rap monster veide matėsi, kad jis stengėsi, o Jackson'as uždėjo keista veido išraišką kuri man kėlė juoką, dėl to aš nusisukau nuo jų, kad galėčiau susikoncentruoti į savo repą. Pabaigėm savo dainą ir dar kartą nusilenkėm BTS ir Got7 nariams kol jie mums ir nusilenkė dar kartą pasveikindami. Lipdami nuo scenos V paklausė:
V: Gal galėtumėt duot savo numerį, kad galėtume susirašyt?
Aš: Žinoma.
Visi apsikeitė numeriais. Grįžom į persirengimo kambary kuriame mes persirengėm, atsigėrėm kavos, na aš burbulinės arbatos.
Vadybininkas: Tai važiuojam atgal namo?
JiHyo: Gal būtų galima kažką valgyt nusipirkt ar į kokią kavinę nuvažiuot?
Vadybininkas: Žinoma, aš taip ir galvojau, kad valgyt norėsit nes pasirodymai atėma daug jėgų.
Sara: Tikrai taip...
Aš: Čia šneka ta kuri visą laiką šoko nors ir buvo neprivaloma.
Visi nusijuokėm ir persirengusios išėjom iš pastato ir nuėjom link mūsų mašinos. Prieš įlipdamos į mašiną dar pamojavom mūsų fanams kurie laukė mūsų išeinant. Aš savo kuprinėje radau sausainių pakelį kurį buvau įsidėjus šiandien ryte. Priėjau prie fanų kurie padavė dovanas skirtas man, jie visi bandė paliest mano ranką, aš greit padaviau vienam iš fanų pakelį sausainių.
Aš: Pavalgyk nes turbūt išalkai laukdama mūsų.
Fanė: Ačiū!
Aš nuėjau nuo fanų minios paskutinį kartą jiems pamujuodama ir įsėdau į mašiną kurioje manes laukė mano vadybininkas ir grupės narės.
JiHyo: Kur tu taip ilgai užtrukai?
Ji pamatė mano rankas ir suprato atsakymą, tad ir nieko netsakiau. Išdalinau visas fanų dovanas žmonėm kuriem ir priklausė, tai buvo man, JiHyo, Kyungri ir Sara. Dovanų buvo daug, tad reikėjo visas dovanas sudėt ant galinės sėdynės, kad dovanos neužimtų daug vietos. Privažiavusios restoraną kuris buvo netoli musų namų mes išlipom. Aš pasiėmiau telefoną kuriame buvo išjungtas garsas, tad tik dabar pastebėjau, kad buvo trys žinutės ir visos iš skirtinų žmonių. Pirmas kas parašė buvo Minho. Labas, Sveikinu tave ir tavo grupę su pirmuoju laimėjimu:).
Antra žinutė buvo iš Mark. Labas, kaip sekas po laimėjimo? Kaip planuojat atšvęst?
Trečia žinutė buvo iš V. Labas, nežinau ką parašyt, bet norėjau parašyt:D, tai kaip sekas^^. 
V žinutė mane privertė tyliai nusijuokt, bet kai perskaičiau jo žinutę aš įsivaizdavau jo mielą, užkrečiamą šypseną. Daug nieko nemąstydamas atrašiau. Žinutė nuo manęs skirta Minho: Labas, ačiū. Sunkiai dirbom, kad gautume tą apdovanojimą:).
Žinutė nuo manęs skirta Markui. Labas, mes dabar restorane, tai turbūt taip ir atšvesim:) pagaliau pasirodėm ant scenos tai labai smagu.
Mano žinutė skirta V
Labas:D sekas gerai, dabar restorane su draugėm.
Priėja prie staliuko prisėdom.

Mano meilė garsenybėWhere stories live. Discover now