3 Dalis

181 22 5
                                    

Minho:O kas tau atsitiko, kad reikės būt ligoninėj?
Aš:Koją kryptelėjau kaip ir sakė nieko rimto, bet reikės tris dienas pabūt ligoninėj.
Minho:O koks tavo vardas?
Aš: Keitė.
Minho: O aš Minho
Aš: Jau žinau.
Aš tyliai nusijuokiau ir atsiguliau į lovą kuri buvo labai šilta ir minkšta.
Po 20 minučių:
Pro duris įžengė dar keturi jaunesnio amžiaus, gražūs vaikinai.
Minho:O sveiki! Jau baigėsi apdovanojimai?
???:Taip. Kai jis pasakė taip dirbtinai atsikosėjo.
Minho: A taip čia Keitė jinai turės čia pabūti tris dienas.
Onew: Malonu, o aš Onew. Su šviesia ir plačia šypsena atsakė jis.
Minho: Keite čia Taemin mūsų maknae, Key grupės veidas ir žemiausias Jonghyun.
Aš: Malonu susipažint. Aš sėdėdama ant lovos bandžiau kiek daugiau nusilenkti.
Onew:Nesilenk ir taip tu ligoninėj. Ir vėl jis su plačia ir šviesia šypsena nusišypso. Taemin ir Key nešė krepšius pilnus maisto ir juos padėjo ant Minho lovos aš jau senai nevalgiau tad negalėjau nustot žiūrėti į maišus pilnus maisto. Jonghyun pamatęs kur aš žiūriu, net nežiūriu, o spoksau garsiai nusijuokė ir išėmes vieną dėžutę maisto davė man.
Jonghyun: Prašom, tu turbūt ilgai nevalgiai...
Aš: Aha, ačiū.
Jonghyun, Key, Taemin ir Onew pristumė kelias kėdes ir staliukus tarp mano ir Minho lovų ir sudėjo maistą. Visi susėdom aplink staliukus ir kalbėjom apie viską, toks jausmas jog nuo pat gimimo iki šių dienų. Atėjus vakarui Jonghyun, Key, Taemin ir Onew išėjo į repeticiją, o aš su Minho toliau kalbėjom.
Minho: Norėčiau paklaust, jei nenori atsakyt neprivalai...
Aš: Nu tai laukiu klausimo. Nusišypsojau.
Minho: Koks tavo idealus vaikinas? Paklausė jis. Tas klausimas užklupo mane netikėtai... aš apie tai niekada nemąsčiau. Tik pajutau kaip mano širdis pradėjo plakti greičiau.
Aš: Neturiu tokio...  Stengiuos pasakyt kuo ramiau ir drąsiau. Gal iš išorės aš ir atrodžiau drąsi, bet viduje jaučiuos kaip beprotė.
Minho: Rimtai? O su kokiais vaikinais tu susitikinėjai? Ir vėl dar vienas klausimas mane užklupo netikėtai. Mano paslaptis yra tokia, kad aš niekada nesu buvus pora su vaikinu.
Aš: Aš niekada nesu susitikinėjus su vaikinu... Šį kartą pasakiau tyliau ir tik jaučiu kaip mano skruostai nusidažė rausva spalva.
Minho: Supratau. Minho pamatęs manę išraudusią daugiau nieko neklausinėjo. Tarp mūsų atsirado nejauki tyla. Norėdama jos atsikratyti paklausiau:
Aš: O tavo kokia ideali mergina? Vos tik paklausus nusisukau į prieš manę esantčia spintelę, kurioje buvo sudėtos įvairios knygos.
Minho: Man labiau rūpi asmenybė nei jos išvaizda. Ir mergina su kuria aš galėčiau ilgai kalbėti.
Jis viską pasakė drąsiai, žiūrėdamas į mane. Nors ir buvau užsisukus, akies kampeliu mačiau kaip intensyviai jis į mane žiūrėjo, gal net biški bauginančiai. Aš paėmiau telefoną pažiūrėt kiek valandų ir pamačiau vieną praleistą žinutę.
Kyungri
Labas. Atleisk, kad neatėjom taves aplankyti, bet būtinai ateisim rytoj, o dabar eik pailsėt ir saldžių sapnų:)
Pala, pala kiek dabar valandų? Žvilgtelėjau į telefono ekrano kamputį kur parašytos valandos. Aš nustebus vos nesuspiegiau.
Minho: Kas atsitiko? Paklausė sunerimęs.
Aš: Dabar yra pirmą valandą nakties.
Minho tik nusijuokė ir pasižiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.
Minho: Kodėl panikuoji?
Aš: Nu aš dažniausiai einu miegot dešimtą valandą nes man repeticijos būna šeštą valandą ryto...
Minho: Vistiek tau dabar su koja negerai tai tu ir repetuotis negalėsi.
Aš: Teisingai, visiškai pamiršau. Abudu tyliai nusijuokėm ir pajutau kaip išlėto užmigau.

Mano meilė garsenybėOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz