Atsisėdom restorane kartu su mūsų vadybininku, nes jis irgi yra mūsų šeimos narys, kuris išpildė mūsų didžiausias svajones ir mus palaikė.
Vadybininkas: Ką norėtumėt valgyt?
Megenta: Ttaebokki.
Visos sušaukėm vienų metu.
Vadybininkas: Kaip sinchroniškai jūs pasakėt.
Mes tyliai visos nusijuokėm. Atėjo padavėja ir pamačius mus, matėsi, kad ji nustebus, lyg pirmą kartą pamačius garsenybes.
Padavėja: Sveiki, ko norėtumėte?
Vadybininkas: Gal būtų galima penkis Ttaebokki?
Padavėja: Žinoma tuoj bus.
Ir tai pasakius nusišypsodama išejo, žiūrėdama į mus. Mano telefonas suvibravo. Aš pasižiūrėjau į telefoną, o ten žinutė nuo V.
V: Uuuu, tai smagu, gal man kartu prisidėt?:D
Aš pamačiau tą žinutę ir gerai pamąsčiau, ar pakviesti BTS narius prisidėti ar geriau ne? Bet atėjusi padavėja su mūsų ttaebokki pertraukė mano mintis.
Padavėja: Štai jūsų ttaebokki.
Mes visi jai padėkojom pasiimdami savo ttaebokki porcijas. Padavėjai nuėjus aš vėl išsitraukiau telefoną ir įsijungiau mano ir V žinutes. Pradėjau rašyt, norėdama atsakyt į jo paskutinę žinutę.
Aš: Šiaip tikrai būčiau nieko prieš, bet kad mes jau gavom maistą, tai neužilgo grįžim namo. Jei norėtum galėtum prisijungt prie mūsų, šiandien turėsim filmų vakarą:)
Išsiunčiau žinutę ir telefoną padėjau ant staliuko, bet net nepraėjus minutei jau gavau žinutę atgal.
V: Būtinai ateisiu, bet šiandien aš būsiu laisvas tik apie septintą valandą.
Aš net nesitikėjau, kad jis sutiks, nes BTS grupė labai užsiėmus. Bet aš privalau perspėt mūsų vadybininką, kad jis ne išsigąstu netyčia užėjas į mūsų namus.
Aš: Šiandien pas mus ateis V arba visa BTS grupė.
Vadybininkas: Gerai, kadangi laimėjot pirmą apdovanojimą tai leisiu šiandien biški atsipalaiduot.
Visos mūsų narės labai apsidžiaugė.
Vadybininkas: Jei norit galit ir daugiau draugų pasikviest, tik būkit atsargios, problemų neprisidarykit.
Aš: Tai žinoma.
Išsitraukiau telefoną ir pažiūrėjau į žinutes. Jokių naujų žinučių nėra, bet parašiau V, Minho ir Mark, kad jei norėtų tikrai gali prisijungt prie mūsų filmo vakaro apie septintą valandą.
Visi sutiko ir sakė tikrai bus.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mano meilė garsenybė
FanficŠi istorija yra fanfickas apie BTS, Got7, Shinee ir tavo gyvenimą kaip garsenybė.