Karakter Tanıtımı || Peter Parker

102 5 0
                                    

Gerçek Adı: Peter Benjamin Parker

Yaş: 15

Doğum Tarihi: 2002

Özel Güçler: Örümcek Hisleri, duvara yapışma, güç, çeviklik, hız

Ekipman: Takip cihazı, kırmızı lazer, kırmızı fener, kostüm, ağ atıcı, ağ kartuşu, telefon.

Çevresindeki İnsanlar: May Parker, Gankee Ned Leeds, Wanda Maximoff, Phil Coulson, Matt Murdock.

Orijin: Dört yaşında amcası ve yengesine ebeveynleri tarafından verilen Peter, yıllar boyunca amcasının evinde yaşamıştı. On üç yaşına kadar amcası ve yengesi tarafından büyütülen Peter, aynı zamanda zeki, yetenekli ve kahramanlara hayrandı. 

Hatta altı yaşında iken İron Man'in bir metre yakınına kadar sokulmayı başarmış ve Iron Man ona, "İyi iş evlat," lafını söylemiştir.

Dergilerini okuduğu ve televizyonda gördüğü kahramanlara hayran olan Peter, bir gün okul gezisine gittiği vakit Flash Thompson tarafından temizlik odasına şaka amaçlı sokuldu. O sırada gezmeye geldikleri laboratuvardaki yerinden kaçan Radyoaktif Örümcek Peter'ı ısırdı.

Örümcek güçleri kazanan Peter, artık bir kahraman olduğunu fark etti. Kahraman olmanın gazıyla bir hırsızlık vakasını durdurmaya çalıştı ama başaramadı. Kahraman olamayacağını düşünen Peter güreş maçlarından para kazanmak ve eve yardım etmek istedi. Evdeki pijamalarından yaptığı kostüm ile güreş maçlarına katılıdı ve bir çok maç kazandı.

Altıncı maçının parasını alacakken adam ona para veremeyeceğini söyledi. Sinirle evine gitmek için asansöre yönelen Peter, yanından geçen bir suçluyu içindeki sinir yüzünden durdurmadı. Suçlu, asansöre binip güreş maçlarının düzenleyen adamın parası ile kaçtı. 

Aynı suçlu, ertesi akşam Ben Amca'yı vurdu ve Peter amcasını kaybetti. Bunun üzerine onu öldüren suçluyu kovalayan Peter, amcasını öldüren suçlunun kaçmasına izin veren adam olduğunu görünce kendini kaybetti. İntihar etmeyi bile denedi ancak başaramadı. 

Sorumluluğu öğrenen Peter, o geceden itibaren Spider-Man olur ve suçla savaşmaya başladı. Kendi kostümünü ve ekipmanlarını yaptı ve New York'un kahramanlarından biri oldu.

Önce Daredevil ile, ardından Shield ve Shield dolayısı ise Avenger'lar ile karşılaştı. Bir çok kahraman ile dost oldu. Defenders ekibinden bir çok şey öğrendi. Jessica Jones'dan dedektiflik öğretileri, Danny Rand'den Chi'yi kullanma taktikleri edindi.

Gwen ile tanıştı ve kısa süre içerisinde sevgili oldular. İkinci aylarında ilk birlikteliklerini yaşadılar ve sekiz ay boyunca çıktılar. George Stacy dördüncü aylarında Elektro, Gwen Stacy sekizinci aylarında Green Goblin tarafından öldürüldü.  

Spider-Man olalı bir yıl olduktan sonra, Avengers'ın Sokovia'dan kurtardıkları insanlar arasında Wanda ile tanıştı. Tanışmalarının ardından yakın arkadaş oldular ve Avengers tarafından aynı okulda okumaları kararı alındı.

Aynı okula başladıklarında yaş farkından dolayı Wanda ile pek konuşamadı. Ancak aylar geçtikçe okulda da yakın takılmaya ve arkadaş olmaya devam ettiler. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sorumluluk || Aranea RehberWhere stories live. Discover now