Bir başka bilinmeyen ise Kimlik kitabı ile alakalı. Kimlik isimli Spider-Gwen kitabı aslında benim üç yıl önceki 221824 evrenimde olacak olan bir kitaptı.
Hatta kapağımda budur. Lütfen vurmayın biliyorum çok kötü. Konu ise şu anki kitaba benziyor o yüzden söylemeyeceğim. Yine de şunu söyleyebilirim ki, bu eski versiyonunda Miles Morales'i yirmi beş yaşında adam yapıp bu ikisini ilişkiye sokmayı düşünmüştüm.
Fakat vakitler geçti ve benim kitaplara MyMarvel adını verdiğim döneme soktuğum zaman geldi. Yine de yılmadım ve bu kitabı yayınlamak için elimden geleni yaptım
Fakat MyMarvel döneminde de bu kurguyu yazamadım. Aylar ayları götürdü ve ben daha fazla okunma için karakterlerin kendi iç dünyalarına odaklandıkları on bölümlük ufak kitaplar ve beş bölümlük ship kurguları yazmaya başladım.
O dönem için de Gwen Stacy kurgusu, taslakta yerini koruyordu.
Kimlik, adını ilk burada aldı bu kitapcağız. Konu genel olarak aynı kaldı. Sadece ufak değişikliklere uğradı. Fakat vakit geçmeye devam etti ve ben Kimlik'i 221824 Evrenin'de yazamadım.
Ve şimdi, Aranea evrenime uyarlamış bir şekilde Kimlik kurguma sonunda başladım. Bu bahsettiğim süreç yaklaşık olarak iki buçuk yıllık bir süreçti.
Aynı kaderi paylaşan bir çok kurgum var. Umarım onları da burada yazabilirim ve ortaya güzel şeyler çıkarabilirim.
Şimdilik kendinize iyi bakın, hoşça kalın.
YOU ARE READING
Sorumluluk || Aranea Rehber
Non-ficțiuneHikayelerini yazmakta olduğum ve adını Aranea koyduğum, Spider-Man temelli evren hakkında bilgiler, kolajlar ve daha bir çok şeyin olacağı Nonfic kitap. **Açıklama Değişecektir**