to nie sen...

12 0 0
                                    

polecam słuchać piosenke na góże  ;) 

****

otworzyłam powoli oczy myśląc że miałam koszmar ... miałam zaklejone usta  związane ręce i nogi .... jak to ? to ... to nie był sen , koszmar ?! co ze mną teraz będzie ...!

japierdole w co ja się wpakowałam ..... 

mogłam tam nie iść .. jezuu jaka ja głupia jestem 

co on teraz zobi ? zabije mnie ? zapewne zrobi to ... jest do tego zdolny jak bił dziewczynę do nieprzytomności 

czyli to już koniec mojego życia ? ale ja nie chce umierać... możę ... możę powiem mu że nikomu nie powiem i mnie wypuści ? nie..... on mi nie uwierzy ... 

nagle drzwi się otworzyły a w nich staną on ... 

serce zaczęło mi mocnej bić a ja wpatrywałam się w niego ... 

Nieznajomy POV 

kurwa co ja mam z tą dziewuchą zrobić ? miałem się pozbyć tej suki a ona mi przeszkodziła ... pewnie ją zabije ale może się przydać ...nie wiem do czego ale może ją zgwałcę ... w sumie ... możę być fajnie nie jest jakoś specjalnie brzydka ... więdz nie ma problemu ... ale z kąd ona się o tej porze znalazła w tym jebanym parku ....  

muszę wiedzieć , możliwe że przysłali ją z gangu Maćka  i Natalki ... nie  nawidzę ich z całego serca , są parą i są silniejsi  ... pewnego dnia zemszcze się na natalce ... 

postnowiłem zobaczyć co sie dzieje z tą dziewczyną ... 

wszedłem do pokoju i stnąłem w drzwiach , a ona wpatrywała się we mnie przestraszonymi oczami... 

Vicky pov 

wpatrywaliśmy się w siebie nawzajem , on nic nie mówił dziwnie  się czułam , nagle z kieszeni wyją nóż  a mnie sparaliżowało 

nagle obraz się rozmazał i ..... 


MEGA KRÓTKI ALE TYLKO TAAKI DZISIAJ  BYŁĄM W STANIE NAPISAĆ ! SORCIA <3


KOCHAM... WASZ MISIO  :* 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 26, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

To był błąd...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz