Şu an geniş yuvarlak bir masada oturmuş önümüze katılan dosyaya bakıyorduk. Bizim haricimiz de bir de BTS grubu vardı. Kimse konuşmuyor ve birbirlerine bakmıyordu.
Bir süre sonra içeriye yapımcı girince ayağa kalkarak selamladık. Yapımcı da yerine oturunca hepimizin yüzüne tek tek baktıktan sonra gülümsedi.
Yapımcı " Sözleşmeler dün imzalandığına göre yeni projemiz hepimiz için hayırlı olsun. Şimdi birbirinizle tanışın çünkü 1 ay boyunca beraber olacaksınız " diyerek gülümsemesini genişletti.
Hepimiz sırayla ayağa kalkıp adımızı söyledikten sonra yerimize oturduk. Tanışma faslı sonunda bittiğinde herkes biraz daha rahat görünüyordu.
Yapımcı " Aklınıza takılan ve sormak istediğiniz şeyler varsa lütfen çekinmeden bana sorun" dedi.
Ben " Sormak istediğim bir soru var." dedim. Başıyla devam etmemi ister gibi onaylayınca " Herşey senaryo mu olacak yoksa doğaçlama mı olacak? Senaryo dersek eğer kazanan takım çoktan belirlenmiş diye düşünürüm. Doğaçlama dersekte bir süre sonra herşey karışır " dedim.
Yapımcı " Kalacağınız yerlere kameralar yerleştirildi. Orada yarışmadığınız zamanlar bazı yerler senaryo icabı olacak. Ama yarışmalar tarafsız olacak. Kazananı sizin mücadeleniz belirleyecek " dedi.
Peria " Makyaj ve bakımlarımız ne olacak? " dedi.
Yapımcı " Orası ayarlandı, bakımlarınız dikkat çekmeyecek şekilde yapılacak merak etmeyin " dedi.
Nana " Peki ya telefonlarımıza el konulacak mı? " diye sordu.
Yapımcı " Evet, tamamiyle doğal yaşamın içinde yaşadığınız düşünülmeli " dedi.
Erkekler hiç soru sormuyordu. Sanırım bu konuda tereddütleri olan bir tek bizdik.
Aria " Yarışacağımız oyunlar güç ağırlıklı mı yoksa zeka ağırlıklı mı olacak?" diye sordu.
Yapımcı " Bunu neden kampta kaldığınız zamanlar içinde öğrenmiyorsunuz?" diyerek bizi yanıtsız bıraktı.
Tae " Senaryolar ne zaman verilecek bize" diye sordu.
Yapımcı " Kamp alanına yerleştiğinizde verilecek" dedi.
Suga " Kamp alanına ne zaman yerleşeceğiz?" diye sordu.
Dolaylı yoldan Tae'nin sorduğu sorunun cevabını almak istemişti. Bu yüzden belli olmayacak şekilde gülümsedim.
Yapımcı " Yarın hazır olun, kamp alanında kısa bir gezi yapacağız. Daha sonra da 2 gün sonra oraya yerleşeceksiniz" dedi.
Jungkook " Odalarımızda da kamera olacak mı?" dedi.
Yapımcı " Aklına gelebilecek her yerde kamera olacak." dedi.
Jimin " Peki geceleri de çekim yapılacak mı?" dedi.
Yapımcı " Hayır sizden habersiz çekim yapmayacağız. Eğer gerekiyorsa sizi zaten bu konuda bilgilendiririz. " dedi.
Yura " Yanımıza istediğimiz kıyafetleri alabilecek miyiz? " diye sordu.
Yapımcı " Hayır, bizim size verdiğimiz kıyafetler dışında başka bir kıyafet giymeniz yasak "dedi.
Jin " Yemek konusu? " dedi.
Yapımcı " Hoş görüntüler olsun diye yemekleri sizler hazırlayacaksınız. Sırayla bir kız bir erkek yemek hazırlayacak ve yemekhaneden sorumlu olacak " dedi.
Yapımcı" Başka sorunuz var mı? " diye sordu. Hepimizin gözlerinin içine baktıktan sonra " O halde bir sıkıntı yok. Yarın sabah saat 10 da hazır olun. Mümkünse sportif giyinin, çok yürüyeceksiniz çünkü " diye konuşup gülümsedikten sonra başıyla selam vererek dışarı çıktı.
RM " Umarım iyi anlaşırız" diye gülümsedi. Güzel ve hoş gamzeleri vardı.
Peria " Bende öyle umuyorum" dedi gülümseyerek.
Ben " Birşey sorabilir miyim sizlere?" diyerek bana cevap vermelerini bekledim. RM " Tabiki lütfen" diyerek tekrar gülümsedi.
" Yapımcı dedi ya yemeklerden siz sorumlusunuz diye aranızda yemek yapmayı bilenler ve bilmeyenler kimler, öğrenebilir miyim?" dedim. Sonuçta yemek önemli bir konu.
Zehirlenerek ölmek ya da domuz eti veya yağı olan yemekler yemek istemem. Bu konuda şirketimiz hassas olduğumuzu bildiği için bize yardımcı oluyorlardı bu konuda. Ama şimdi kampta kalacaktık. Ortak yemekler yapılacaktı.Jin sunbe gülümseyerek " Bu grupta yemek yapmayı sadece ben biliyorum, diğerleri sizi zehirleyebilecek kadar berbat yemek yapıyorlar. Sizin grupta kimler yemek yapabiliyor? " dedi.
Ben " Hepimiz yemek yapmayı biliyoruz ama bazı sebeplerden herkes kendi yemeğini kendi istediği gibi yapıyor " dedim.
Suga " Sakıncası yoksa eğer nasıl sebeplerden? Açıklayabilir misiniz? " diye sordu.
Ben " Ben ve Aria müslüman olduğumuz için domuz ürünleri ve bazı yiyecekleri yiyemiyoruz. Bu yüzden sizden kimler yemek yapabiliyor diye sordum " dedim.
Jhope " İslam dinini biliyorum. İlgimi çeken güzel bir din " diye heyecanla konuştu.
Jimin " Sanırım siz de bu konuda bizden hassas olmamızı isteyecektiniz değil mi? Dedi.
Aria " Evet bu konuda yardımcı olabilirsiniz diye düşündük ama zaten yemek yapamadığınıza göre Jin Sunbe hariç kızlar bize bu konuda yardım edecek " dedi.
Peria " Merak etmeyin, yemek sırası gelen üyeler sizin için Mısır yağı kullanır. Tabi sizin için de bir sorun olmazsa? " diye erkeklere sorarcasına konuştu.
Suga "Bu konuda dikkatli olacağız" dedi.
Hana " Sizin bizden istediğiniz ya da merak ettiğiniz birşey var mı?" dedi.
Jungkook " Aranızda en kurnaz kim?" diye sordu.
Biz hepimiz kızlarla " Nana" Diyerek onu işaret ettik. Evet en kurnazımız oydu. Tanıdığım her maknae iyi huylu, akıllı uslu oluyordu ama Nana bizi parmağında oyanatabilirdi.
Nana " Aşk olsun nunalarım benim ne kurnazlığımı gördünüz?" diyerek alınmış gibi yaptı.
Biz biliyorduk ki Nana ile çıkılan yolda suyla gidersen susuz dönerdin.
Bir süre daha aramızda tanışma faslı geçtikten sonra birbirimiz hakkında daha duyarlı olmuştuk.
Evet belki birçok konuda yarışacak ve sürekli birbirimize rakip olacaktık ama hoşgörü temeli varsa büyük kavgalar olmazdı. Ve bizde bugün hoşgörünün ilk temelini atmıştık.
Bu bölüm de bitti. Umarım bir sıkıntı olmadan diğer bölümü de yazabilirim. Okuduysanız lütfen vote vermeyi bir yorum yapmayı unutmayın. Hepinize teşekkürler
AŞK TUTULMASI adlı bir kitap yazıyorum. Okumak isterseniz profilimden bulabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamp Yarışları
FanfictionGüney Kore'nin ünlü tv kanalından biri olan VİA kanalı daha da farklı ve daha da çok para kazandıracak bir program yapmak için arayıştadır. Ve Sizce bu arayış nasıl bir sonuç bulacak ? BTS ile bambaşka bir yolculuğa var mısınız? Merak edenler bu...