8.BÖLÜM

24 2 2
                                    

Buradaki 1.hazırlık haftamızı doldurmuştuk. Yiyecekler yönünde bir sıkıntımız yoktu. Aria ve Zeynep sayesinde. Tabi Aria'nın sakladığı şeyleri hala gizli tutuyorduk.

Biz Lösemi hastaları için rekabet edecek ve kazanırsak o vakfa bağış yapacağımızın sözünü vermiştik.

BTS grubu ise Sevgi Evleri (Kimsesiz Çocuklar) için rekabet edecekti ve kazanırlarsa o vakfa bağış yapacaklarının sözünü vermişti.

İlk yayın günü için çekimler başlamıştı. Ben ve benim dışımdaki herkes ezber yapmaları gereken yerleri ezberlemişti.

Kameralar aktif ve set çalışanları bizim olduğumuz bölgeden uzaktı. Herşey doğal bir şekilde hareket edecektik.

Öncelikle ellerimizde ufak çantalarla sanki buraya ilk gelişimizmiş gibi davranıp etrafı inceledik. Herkes odalarına yerleşmek için ayrılınca bende Aria, Nana ve Yura ile bizim odamıza gittik. Ben onlarla kalacaktım.

Hepimiz valizlerimizdeki kıyafetleri ortak dolabımıza yerleştirirken bir yandan da burası ile ilgili yorum yapıyorduk.

Öğle vakti olup acıktığımızı hissedince hep birlikte dışarı çıkıp yemekhaneye gittik.

Erkekler de gelince takımlar tamamlanmıştı.
Hepimiz öğle yemeğini yemek için yemekhaneye gelmiştik. Ama ortada yemek yoktu.

Namjoon " Bugünün yemeklerini kim yapmak ister?" diye sordu.

Ben " Yemek konusunda kim becerekli ve hızlıysa bugün yemekleri o yapsın. Çünkü çok açım" dedim.

Yura " Peria unni bu şerefli görevi yapmak en çok sana yakışır" dedi.

Peria " Tamam ama yarın kim yapacak? Bir düzen olması daha iyi olur" dedi.

Jimin " Sırayla seçelim. Mesela bugün Peria ile Jin hyung yapsın, yarın da Suga hyung ve Shina yemek yapsın, Rapmon hyung ile Hana, Mika ile Jhope, ben ve Yura, Aria ile Tae ve Jungkook ile Nana. Grup yaş sıralamasına göre yaptım, bir sorun var mı? " diye hepimize baktı.

Jin " Şu hayatta öğrendiğim bir şey varsa maknae takımının yaptığı yemekler yenmez "dedi.

Aria " Öyle demeyin, Nana güzel yemek yapar "dedi.

Namjoon " Bizim o konuda şüphemiz yok ama Jungkook bu konuda bizi endişelendiriyor " dedi.

Jimin " Aslında en çok Tae'den korkmamız gerektiğini düşünüyorum "dedi.

Peria" Birbirinizin yeteneksizliğinden bahsetmek yerine yardım edin de bugün beraber yemek yapalım " dedi.

Jin" Ben bunlara güvenmiyorum. Onlar dışarı çıkıp akşam kamp ateşi için odun toplasınlar bizde o sırada yemek yapalım " dedi.

Namjoon" Bana uyar " dedi.

Jhope" Herkes ikili olsun, en çok odun toplayan istediği kadar yemek yesin, anlaştık mı? " dedi.

Aria" Mantıklı, ben Shina ile takım olacağım " dedi.

Mika ve Hana, Yura ve Nana takım olmuştu.

Suga ve Jhope, Namjoon ve Tae, Jimin ve Jungkook takım olmuştu.

Hepimiz dışarı çıkarak ormana giriş yaptık.

Aria " Şuradaki küçük çalıları ve odunları topla bende şuradaki odunları topluyorum " dedi.

İkimiz toplamaya başlarken bir yandan da konuşuyorduk. " Aria, diyorum ki bu akşam kamp ateşi etrafındayken korku hikayesi anlatalım" dedim.

Kamp Yarışları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin