part-2

3.2K 456 65
                                    

~ Unfair ~

​ေရကူးကန္​ကို ဟိုဘက္​ဒီဘက္​...ႏွစ္​​ေက်ာ့ျပန္​ကူးၿပီး...ျပန္​တက္​လာတဲ့ သူ႕ပံုစံကို က်​ေနာ္​ၾကည္​့ရင္​း တံ​ေတြးအခါခါ ျမဳိခ်​ေနမိတယ္​...
လက္​​ေတြ...​ေျခ​ေထာက္​​ေတြကလည္​း တုန္​တုန္​ရီရီ...တမနက္လံုး ​​ေလ်ွာက္​လည္​ရင္​း အစားတခုျပီးတခုကို ပါးစပ္​နဲ႕မျပတ္​ စား​ေသာက္​လာတဲ့ ​ဗိုက္​ထဲလည္း ​ဘာအစာမွမ႐ွိသလို...ရင္​ထဲလည္​းတလွပ္​လွပ္​...
႐ူး​ေတာ့မယ္​...vidၾကည္​့ရင္​း ​ေပါက္​ကြဲထြက္​​ေတာ့မယ္​...

"ဟိ...ဟိ...ခိ....ဟာ! ကိုယ္​့ OhSehun​ေလးက​ေတာ့ကြာ...အ​ေသသတ္​​ေနတယ္​...႐ူး​ေတာ့မယ္​"

ခႏၶာကိုယ္​အခ်ိ ဳးအစားႀကီးက အမိုက္​စား...
အသားအရည္​ဆိုတာလည္​း ဘယ္​လိုအျပစ္​အ​နာအဆာမွ႐ွိမ​ေန...ျဖဴ ျဖဴ ဥဥ...

​ေရကူး​ေဘာင္​းဘီ အက်ပ္​နဲ႕ သူ႕တင္​​ေလးကလည္​း...
ခြိ!...ကိတ္​တယ္​ဆိုတာထက္​...​အနည္းငယ္သြယ္လ်တဲ႔ သူ႔ခါးအ​ေနအထားကိုမွီကာ ​​​ေယာက်ာ္​းဆန္​ဆန္​ body Sလိုင္​းကို​ေပၚလြင္​​ေနတာမ်ိ ဳး...

ဒါမ်ိ ဳးကို​ ​ေသသပ္လွပတဲ့ ​အခ်ိ ဳးအဆစ္​​ေတြနဲ႕ဖြဲ႔စည္​းထားတဲ့ ရ​ွားမွ႐ွားတဲ့ အဖိုးတန္ ခႏၶာကိုယ္​လို႕​ေခၚတယ္​...

ဘာဝတ္​ဝတ္​...ဘယ္​လိုဝတ္​စံုမ်ိ ဳးနဲ႕ပဲျဖစ္​ျဖစ္​...ၾကည္​့​ေကာင္​းၿပီး...အားမငယ္​ရမယ္​့ ခႏၶာကိုယ္​မ်ိ ဳး😛

က်​ေနာ္​က..က်​ေနာ္​့ crushမို႕ အမႊန္​းတင္​ၿပီး စိတ္​ကူးယဥ္​သက္​သက္​​ေတြး​ေတာ​ေနတာမဟုတ္​ဘူး...
ဒါက universal truth...
​ေလာကႀကီးရဲ႕ အမွန္​တရား​ေတြပါ...

ဒီလိုပဲျဖစ္​​ေနရမယ္​​ေလ...
လိုက္​crush​ေနတဲ့ သူကအျခားသူမွမဟုတ္​တာ...
က်​ေနာ္​ Luhan​မဟုတ္​လား...
ဟင္​းဟင္​း...က်​ေနာ္​ လိုက္​crush​ေနရတဲ့သူပဲ...ဒီ​ေလာက္​​ေတာ့ perfect လုနီးနီးျဖစ္​​ေနရမယ္​...

​ေရ​ေပါက္​​ေတြ တြဲလဲခို​ေနတဲ့ ရြဲရြဲစို သူ႕bodyႀကီးက Agiooo...

ထပ္​ခါထပ္​ခါ ျပန္​ၾကည္​့​ေန​ေပမယ္​့ ဒီ vidတစ္​မိနစ္​စာ​ေလးဟာ ဘယ္​ႏွယ္​့​ေၾကာင္​့ အခုထိ႐ိုးမသြား​ေသးတာလဲ​ေနာ္​...

Unfair(Season 2)Where stories live. Discover now