part-3

2.9K 389 61
                                    

ပိစိ​ေကြး.. .

ပိစိ​ေကြး.. .

ပိစိ​ေကြး...

ဆိုတဲ့ နာမ္​စား​​ေလးႏွင္​့ က်​ေနာ္​့ OhSeHunအသံ​ေလးဟာ က်​ေနာ္​့နားထဲပဲ့တင္​ထပ္​​ေနပါသည္​...

မွားစရာ႐ွားလို႔ တိုက္​တိုက္​ဆိုင္​ဆိုင္​ ဒဲ့ႀကီးကို က်​ေနာ္​မွားခဲ့သည္​...
ျပန္​မ​ေတြးရဲ​ေလာက္​​ေအာင္​​ေျခာက္​ျခားစရာအ​ေကာငိးသား...
က်​ေနာ္​့ အသဲအသက္​ႏုႏုထြဋ္​ထြဥ္​​ေလးအား က်​ေနာ္​ လက္​ျဖင္​့ ကိုယ္​ထိလက္​​ေရာက္​ ကိုယ္​တိုင္​႐ိုက္​ႏွက္​ခဲ့သည္​တဲ့...
အီး ဟီး...
Luhan ဆိုတာ တကယ္​​ေသသင္​့တာ...

​ေခါင္​းအံုး​ေပၚ မ်က္​ႏွာအပ္​ကာ တအီးဟီး ငိုခ်လိုက္​သည္​...

ၿပီး​ေတာ့​ေလ က်​ေနာ္​ကိုယ္​တိုင္​ကပဲ သူ႕ရဲ႕​ေရကူး​ေနတဲ့ vidကို သူ႕ဆီက​ေန ​ေတာင္​းယူခဲ့မိသည္​...
Luhan ဆိုတာ မ်က္​ႏွာ​ေျပာင္​တယ္​လို႔ပဲ သူထင္​ခ်င္​တိုင္​းထင္​သြားလို႔ရသည္​​ေပါ့...

သြားပါၿပီ...သြားၿပီ...အီး ဟီး...

ဒါ​ေပမယ္​့ က်​ေနာ္​​ေတာင္​းတဲ့ သူ႕vidကို သူကိုယ္​တိုင္​ကပဲ​ေပးခဲ့တယ္​ ဆိုတာက​ေကာ...

​ေခါင္​းအံုးမွာ အပ္​ထားတဲ့ မ်က္​ႏွာကိုခြာလိုက္​ရင္​း အိပ္​ယာ​ေပၚငုတ္​တုတ္​ထိုင္​လိုက္​သည္​...
ပါးျပင္​တ​ေလ်ွာက္​က မ်က္​ရည္​​ေတြကို သုတ္​လိုက္​မိ​ေသးသည္​...
ဒါကက်​ေကာ...သိသ္​ိရက္​နဲ႕ Service ​ေပးခဲ့တာမ်ိ ဳး...

အူလိႈက္​အသည္​းလိႈက္​ ​ေပ်ာ္​လြန္​းၿပီး ရင္​​ေတြကစံု​ေပါက္​ တအားနင္​း ခုန္​​ေအာင္​အထိ uniထိ​ေရာက္​လာကာ သူကျပဳစားသြား​ေသးသည္​ကလည္​း က်​ေနာ္​့အသက္​မ​ေပ်ာက္​တာ ကံ​ေကာင္​း...

မူး​ေမ့လဲသြား​ေအာင္​အထိ က်​ေနာ္​့ ကို က်​ေနာ္​့ OhSeHunကျပဳစားကာ ထားသြားခဲ့သည္​က အဲ့ဒီမ်က္​မွန္​​ေလး​ေပးၿပီးတဲ့​ေန႔ကစလို႔ ဒီ​ေန႔အထိဆိုလ်ွင္​ ​ေလးပတ္​​ေက်ာ္​ခဲ့ၿပီ...မၾကာခင္​တစ္​လျပည္​့​ေတာ့မည္​...

သူ၏ Service အ​ေၾကာင္​း​ေလး​ေတြးကာ ၾကည္​ႏူးမလိုျဖစ္​သြားရတဲ့ က်​ေနာ္​့စိတ္​​ေလးက ဟက္​​ေကာ့ႀကီးထားသြားကာ ျပန္​မဆက္​သြယ္​လာသည္​့ သူ႕အ​ေၾကာင္​း​ေတြးလိုက္​မိသည္​မို႔ ဝမ္​းနည္​းသလို ခိုးလို ့ခုလု ျဖစ္​သြားရျပန္​လ်က္​...

Unfair(Season 2)Where stories live. Discover now