part-1

7.2K 535 69
                                    

~Unfair~

​ေကာင္​းကင္​ ႀကီးမွာ တိမ္​​ေတြကင္​းစင္​​ေနလိုက္​ပံုက...အျပာ​ေရာင္​ ​ေတာက္​​​ေတာက္​ကသာ တျပင္​လံုးျဖစ္​​ေနတာ...

​​ေန​မင္​းႀကီးက ၾကဲၾကဲ​ေတာက္​...​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေတြက အတအဆီးမ႐ွိ ျဖာက်​ေန​ေပမယ္​့​ေလ...

​ေဆာင္​းဥရာသီ ျဖစ္​တာမို႕...အ​ေအးဓာတ္ကအုပ္မိုး​ေ​ံပးထားလို႕..
​အရာရာဟာ​ေသသပ္​ပိရိစြာ...​ေနလို႕​ေကာင္​း​ေအာင္​ သာယာ​ေနတယ္​...

ျပတင္​း​ေပါက္​ကိုဖြင္​့ၿပီး...​မနက္​ခင္းရဲ႕​ေကာင္​းကင္​ႀကီးကို ​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​း...​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေတြကို ထိ​ေတြ႕ရင္​း...မ်က္​လံုးကိုမွိတ္​ေနရာမွ...အ​ေပ်ာ္​ရႊင္​ဆံုး...ရင္​အခုန္​ဆံုး...အျပံဳးတစ္​ခုကို လိႈက္​လႈိက္​လွဲလွဲနဲ႕ အလိုအ​ေလ်ာက္​ျပံဳး​ေနမ္​ိတယ္​...

ဘာလိုု႕လဲ...အလွပဆံုးအ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​​ေလး႐ွိတာ​ေပါ့လို႔...အဲ့ဒါ ဒီ​ေန႕က က်​ေနာ္​တို႕ခ်စ္​သူႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕သံုးႏွစ္​​ျပည္​့ Anniversary ​ေလ... 20.12.2017

ျပံဳးဖို႕...​ေပ်ာ္​ဖို႕...ရင္​ခုန္​ဖို႕...​ေလ်ွာက္​လည္​ဖိုု႕...ၾကည္​ႏူးဖို႕...အျဖစ္​သည္းဖို႕...အဟိ~အဟက္​...အဲ့အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​နဲ႕ဆိုလံု​ေလာက္​ၿပီမဟုတ္​လား​ေနာ့...

လက္​ထဲဖက္​ထားမိတဲ့ ​ဖက္​လံုးကို သူ႕အမွတ္​နဲ႔ အားရပါးရထိဖက္​ကာ နမ္​း႐ႈ႔ံ႕ကိုက္​ဆြဲပစ္​လိုက္​မိလိုက္​​ေသးတယ္​...
အဟဲ...အာသာ​ေျဖတာယ္​ဆိုတာမ်ိဳ ဳး...မြ မြ...

"ငံုးသား! ျပတင္း​ေပါက္ ​​ပိတ္​လိုက္​စမ္​းဟ"

ဝူးတူးဝါးတား​ေပမယ္​့ စူးခနဲတခ်က္​ ​ေအာ္​​ေျပာသံနဲ႕အတူ...​အားပါတဲ့အ႐ွိန္​နဲ႕​ေခါင္​းဦးတစ္​လံုးကပါ...က်​ေနာ္​့​​ေနာက္​​ေစ့ဆီတည္​့တည္​့...

"ဘာလို႕လဲကြာ...ဒီမွာ ဖီးလ္​​ေတြငုပ္​ကုန္​ၿပီ​ေနာ္​ ZiTao"

ဘုၾကည္​့ၾကည္​့ရင္​းက မူး​ေဝသြားတဲ့​ကိုယ္​့​ေခါင္​းကိုကိုင္​ရင္​း သာသနာဖ်က္​​​ေကာင္​ကိုျပန္​​ေျဖမိ​ေတာ့...​ေစာင္​ပံုထဲက ခ်က္​ခ်င္​းထလာၿပီး...တခါးကိုအျမန္​လာပိတ္​ကာ...က်​ေနာ္​့ကိုပုခံုး​ေပၚထမ္​း...အိပ္​ရာ​ေပၚပစ္​ခ်ၿပီး သမ​ေတာ့တယ္​...

Unfair(Season 2)Where stories live. Discover now