"Woi,syaitan tolong pergi dari tempat kami!Apa yang kau mahu sebenarnya?",jerit murid-murid di SKBTS.
"Aku tak mahu apapun,aku mahu korang berambus!Ini tempat aku!",balas makhluk ghaib itu.
Semua murid dan guru terkejut apabila makhluk ghaib itu memberitahu bahawa sekolah ini ialah tempat dia!
"Apa yang kau merepek?",tanya Fakhrullah dengan nada yang tegas.
"JANGAN BUAT-BUAT TAK FAHAM!AKU NAK KAU BERAMBUSSS!INI TEMPAT AKU!KALAU TIDAK KAMI AKAN MENAMBAHKAN HURU-HARA DI SEKOLAH INI!HAHAHAHAH!",balas makhluk ghaib itu.
Secara tiba-tiba,
Seorang murid perempuan dari kelas 6 Anggerik iaitu Shazleeyana atau nama panggilannya Shaz menjadi histeria!Semakin lama semakin bertambah bilangan murid yang histeria.Ada murid yang selamat dipukul-pukul oleh mangsa.
"ALLAHUAKBAR!!",jerit murid-murid yang selamat.
"Mari kita baca Ayatul kursi!",jerit Fakhrullah.
Mereka memulakan pembacaan ayatul kursi.Akan tetapi,mangsa pelajar yang histeria melarikan diri di tempat yang tersembunyi.
"INI TEMPAT AKU!ARGHHHHH!",jerit makhluk ghaib ketika sedang melarikan diri.
"KEKACAUAN KAMI TIDAK AKAN BERHENTI!",jerit makhluk ghaib.
Cikgu-cikgu mengarahkan murid-murid supaya mencari mangsa-mangsa pelajar histeria yang melarikan diri sambil diiringi cikgu.
-----------------------------------------------------------
Apakah yang akan berlaku selepas ini?Kita masih tidak tahu apa yang akan berlaku!Makhluk ghaib sudah menyatakan mereka tidak akan berhenti menghuru-harakan SKBTS!Maknanya kejadian ini masih belum berhenti!
YOU ARE READING
Histeria
HorrorNovel ini mengisahkan sekumpulan budak sekolah mencari jalan untuk menyelesaikan masalah histeria sekolah mereka.Pelbagai kisah yang menyeronokkan menanti anda dalam buku novel ni.Jangan lupa baca ye!