Kise prov.:
Ez is egy tök unalmas napnak indult a suliban. Á, de lesz ma edzés és akkor ott lesz a cuki Kurokocchi. Már ezért megérte ma bejönni.
-Kise-kun beszélhetnénk egy pillanatra?- hallottam meg azt az édes kis hangocskát.
-Kurokoccii~-ölelgettem meg-persze mond csak.
-Tudnánk ma edzés után együtt hazamenni? Ha igen majd akkor elmondom.
-Rendben már alig várom.-ezzel el is sétált.4 órával később
-Kise mi van veled? Ma teljesen máshol jársz haver. Na mivan összeszedtél egy csajt te szoknyapecér modell-nevet a képembe Aominecchi de mire válaszoltam volna már nem velem foglalkozott haverom.-Tetsu edzés után hazafele menjünk be hamburgert enni, és igen veszek neked vanília shaket.
-Ma nem tudok veled menni már más programom van.
-Mii? De ne már ugyan mi olyan fontos?
-Az titok.- mondta kissé elpirulva mire éreztem, hogy én is vörösödöm.Edzés után
Lassan, csendben sétáltunk egymás melett mikor megéreztem, hogy valaki óvatosan meghúzza az egyenruhám szélét. Óvatosan feléfordulok és még a lélegzetem is eláll mikor meglátom a gyönyörű kék szemeket amik a kissé piros arca mellett még élénkebbek voltak.
-Kise-kun... Tudod én már nagy régóta szeretlek...-mondja teljesen zavarban. Nem tudom meddig álhattunk ott néma csendben mire leesett, hogy a suli legaranyosabb lánya éppen szerelmet vallott nekem. Az egyam teljesen elöntötte a rózsaszín köd és olyan szorosan öleltem magamhoz amennyire csak tudtam.
-Kis...
-Szeretlek... Én is szetetlek téged.-mikor kicsit engedek a szorításomból megláttam boldogan csillógó, könnyes szemeit. Boldogan simítom meg az arcát - szeretlek kérlek légy a barátnőm.
-Igen. Kérlek viseld gondomat ezután-mondja és szorosan a mellkasomba fúrja a fejét.Ez másfél éve történt, de most mégis egy nagy problémával állunk szenben.
Ez pedig a felsőközépiskola választás.Sziasztok ez itt az első történetem lesz remélem tetszeni fog.
Várom pozitív vagy éppen negatív visszajelzéseteket 😄
YOU ARE READING
Szerelem És Egyéb Dolgok
RomanceEz egy mi lett volna ha... történet. Egy au. story ami a Kuroko no Basuke világát dolgozza át egyedi módon. Itt a legnagyobb változás, hogy Kuroko lány és Momoi nem létezik. Lehetnek benne 18+ részek.