Ημερα 2
*Χριστινας pov *
Να πάω ή να μην πάω , να πάω ή μήπως οχι ;;
Θα πάω . Θα πάω , γιατί δεν μπορώ να την αφήσω να γουστάρει αυτόν τον τιποτένιο !!
Σκέφτομαι όσο ανοίγω την πόρτα της με το εφεδρικό κλειδί που μου είχε δώσει η Βικτωρια για περιπτώσεις ανάγκης . Και αυτή είναι περίπτωση ανάγκης !! Έχει ερωτευτεί έναν που είναι φίλος με έναν βιαστή , ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΙΑΣΤΗ !!
Μπαίνω μεσα και την βλέπω να κοιμάται . Πάλι καλα !! Αυτή όταν κοιμάται.... οχι μόνο δεν ακούει τίποτα αλλα σαν νεκρή είναι !!
Πηγαίνω προς την κουζίνα και βλέπω το σημείωμα του Λουκ , ήταν οντως πολύ γλυκό . Οχι Χριστίνα , μην επηρεάζεσαι από την ανάγκη του για πήδημα , σκέφτομαι .
Αφήνω το γράμμα πάνω στο πάγκο και γυρνάω για να βγω και , φυσικά , με την τύχη μου , το πάτωμα αρχίζει να τρίζει δυνατά . Γαμω . Την κοιτάω και αρχίζει να χασμουριέται δυνατά και να τεντώνεται . Ωωωω γαμωτο . Αυτο σημαίνει ότι ξυπνάει σκέφτομαι και αρχίζω να τρέχω προς την πόρτα , πάλι καλα που έχει και μικρό διαμέρισμα . Βγαίνω γρήγορα έξω και κλείνω δυνατά την πόρτα πίσω μου .
Πάλι καλα την πρόλαβα πριν ξυπνήσει εντελώς . Ελπίζω να δουλέψει .*Βικτωριας pov*
Ξύπνησα από τον γλυκό μου ύπνο καθώς οι ηλιαχτίδες του ηλίου με χτυπούσαν με δύναμη στα ματια. Μα καλα που είναι ο Λουκ ;;
Σηκονωμαι και πάω στην κουζίνα και βλέπω ένα σημείωμα . Από τον Λουκ θα είναι...Μααα οχι δεν γίνεται να το έχει γράψει ο Λουκ αυτο ... Έπρεπε να το είχα καταλάβει ήταν ένας ΜΑΛΑΚΑΣ.... πως γίνεται να κατέληξε σαν ολους τους άλλους;;; Γαμωτο κι εμενα μου άρεσε αυτός ο μαλακισμενος; Έχω χάλια γούστο γαμωτο .
Πάω να τον βρω , δεν θα τον αφήσω να έχει τον τελευταίο λόγο . Σκέφτομαι και πάω γρήγορα στο δωμάτιο μου για να ντυθώ .
Το να βρω τι να φορέσω και να ετοιμαστώ γενικά με χαλάρωσε . Τελικά φόρεσα αυτο :Εεεεεε τι; Θέλω να ειμαι κουκλάρα αν πρόκειται η χαρακωμενη στο μυαλό του , τελευταία εικόνα μου να στοιχειώνει τους εφιάλτες του . Ίσιωσα τα μαλλιά μου και έκανα το μακιγιάζ μου :
Έβαλα τις μαύρες μπότες μου , πήρα το κινητό μου , τα κλειδιά μου και φυσικά το βλαμμενο το γραμμα και βγήκα από το διαμέρισμά μου .
Μετά από λιγο είχα φτάσει μπροστά από την πολυκατοικία που ζούσε . Πάτησα το κουδούνι με το ονομα του και περίμενα να μου ανοίξει την μεγάλη πόρτα για την πολυκατοικία του .
Μπιιιιιιιιιιιιιιζζζζ.Ήμουν μέσα.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γουααααατ;; Η Μυρτω ανέβασε;;;😂😂
Γεια σας μονοκερακιααα ❤️❤️
Ελπίζω να σας άρεσε άρεσε το κεφάλαιο ❤️
Είστε καλα;
Σας αρέσει μέχρι τώρα η ιστορία ;;
Τι νομίζετε οτι θα γίνει μετά ;;
Τι νομίζετε ότι έγραφε το γράμμα;;
Τι θα πει η Βικτωρια στον Λουκ;;
Πολλά φιλλακιααα, Μυρτω❤️❤️
#μονοκεροι🦄
#yaaaaaaas
#you_will_never_be_alone