Capitolul 1.Innocent fun

386 14 2
                                    

 Inainte de a incepe sa cititi capitolul 1,ar trebui sa stiti ca aceasta poveste s-a nascut dintr-un pariu pe care vreau sa il castig,deci sper ca nu va derajeaza partile cu continut sexual :).Banuiesc ca nu va deranjeaza,doar sunteti obisnuiti ce naiba?!?Astea fiind spuse ,incepe capitolul 1.

--------------------------------------------------------------------

 Prima zi de scoala,un nou an.................acum sunt in clasa a 12-a,as putea sa ma obisnuiesc cu asta.Totusi stiu ca va fi un an de tortura zilnica,profesori enervanti,despresii si nervi,dar azi nimic nu imi poate strica buna dispozitie!Tocmai de aceea m-am trezit la ora 5 dimineata pentru a-mi cauta hainele protrivite,doar acum sunt mult mai matura.............off,pe cine vreau sa pacalesc,vreau doar sa arat bine ca orice fata aproape majora.Asa ca am decis ca o rochie scurta,neagra o sa atraga cateva priviri.Tocuri de 15 si banuiesc ca parul meu roscat o sa ramana despletit.

 Mai arunc o privire narcisista in oglinda,dupa care imi privesc ceasul in forma de pisica de pe perete:

 -La naiba!O sa intarzii din prima zi,e deja......7:15?!?

 M-am oprit din a mai vorbi singura ca o nebuna si am alergat pe scari ca un barbar,aproape era sa imi rup gatul cu toacele mele,dar stiti cum se spune,,vanitatea costa,,.

 -O sa intarzi,o sa intarzii din prima zi,cool!

 Asta se intampla daca nu ai o mama competenta care sa iti tot spuna:imbraca-te mai repede,mananca ceva,hai ca intarziem.Dar avand in vedere ca mama lucreaza habar nu am unde mai tot timpul,iar tatal meu a divortat acum 100 de ani,trebuie sa ma adaptez situatie.Am insfacat un mar de pe masa,l-am bagat in poseta si am zburat pe usa,aproape uitant sa o incui.

 Asa cum ma asteptam,camarazii mei intarziati erau prezenti in fata casei mele.O scurta prezentare a amiciilor mei prea iubiti:

 Jacob-un tip brunet cu o freza emo care nu il avantajeaza deloc,ba chiar mai mult ii ascunde ochii de culoarea jadului cu bretonul ala imens.In rest,e BFF-ul meu de la gradinita,ii pot spune ORICE,chiar si daca am ucis pe cineva sau mai rau,daca e saptamana aia din luna.

 Britney-femeia asta e complet dusa cu pluta.Isi tine mereu o coronita cu flori in parul ei saten si insista ca poate vorbi cu animalele.E genul de persoana care mediteaza in parc cate 3 ore si imbratiseaza copaci,dar e o prietena buna din clasa I,am mare incredere in ea.

 -Haide printeso,ca intarziem din prima zi ca prostii!striga Jacob cu un ton de copilandru.

 -Lasa-ma in pace omule,e mai important ca ajungem la scoala,nu?

 Am incuiat poata in graba si am pornit agale spre scoala,nu mai aveam timp nici sa chemam un taxi,iar masina nu aveam deci....da,dai si dai cu mersul pe jos.

 -Sper sa nu intarziem prea mult,avem o directoare noua din Rusia,si vreau sa fac impresie buna.spuse Britney gafaind din greu.

- Stai ce?!?tip exasperata.E exigenta sau ceva de genul?

 -A fost 5 ani maior in armata rusa,tu ce crezi.

 Fuck,de ce ma urasti Doamne,o sa fiu la detentie din 2 in 2 zile.

 Cand insfarsit am ajuns la scoala,se parea ca nu am intarziat deloc,mai erau 10 minute pana la inceperea orelor.Se pare ca am mers cu 50 la ora sau ceva,un nou scor record.Dar nu am putut sa ma bucur prea mult de victorie,pentru ca dintr-un Porche roz bombon coboara dusmanul meu de-o viata-Beatrice.Genul de fata vopsita blond platinat cu parinti bogati si un pudel cu fundita.

 -Hey Frankeinstein,cum o mai duci.ma intreaba blondina cu un aer superior,in timp ce isi dadea ochelarii de soare jos.Desi era innorat!

 -Buna si tie,cap oxigenat,uite....inca respir,spre nemultumirea ta.luandu-mi si eu un aer ingamfat.

Ultimul valsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum