Capitolul 3.Sorry...

243 10 6
                                    

Mama ramasese aceeasi persoana scunda,cu par roscat si ochi verzi,ca de sticla.Semanam in aproape toate privintele,mai putin inaltimea,pe asta am mostenit-o de la taica-miu.O femeie in adevaratul sens al cuvantului,daca o superi poate deveni un monstru,adica te poate ucide dintr-o singura lovitura la clavicula sau poate despica un pepene in 4 cu mana goala.Nu e ciudat....bine,doar putin.Badass mom,totusi uneori e tare enervanta.

-Mama!Tu ce cauti aici asa repede,parca ajungea-i de abia peste 2 saptamani.

 -Nu te bucuri sa o vezi pe mami?Nu tu buna,nu tu ciao.

 -Hey.....ai auzit cumva de vreo intamplare in parc sau ceva?

 -Nathy...eu stiu totul,nu misca o rama in orasul asta fara acordul meu.Am auzit ca ai fost atacata,tocmai de aceeia am venit mai repede.Puteam sa stau cu mainile in san?

 -Dar.....sunt bine!Jur,adica nu am nimic,am ripostat sa sti si....

 -Nu asta e problema,pot urma si alte atacuri,tocmai de aceea de azi mergi si vi de la scoala insotita de Rex,noul tau bodyguard.

 Am privit oribilata pe geam,in fata casei era parcata inca o masina neagra cu numere straine si geamuri fumurii.Langa ea statea un tip cu ochelari de soare si costum.

 -Nu poti face asta,nu mai am 5 ani!

 -Sa nu te aud,vrei sa fi ucisa sau mai rau,vrei sa iti fure cineva pranzul?

 -Te urasc!

 Am pornit imbufnata spre camera mea,tropaind si scotand aburi pe urechi si flacari pe nas.Ma pregateam sa pun piciorul pe prima treapta cand descreierata de mama ma prinse de abdomen cu ambele maini si ma arunca pe canapea,catarandu-se pe mine.

 -Da-te jos femeie!Nebuno,ai prostit de tot?

 -Limbajul fetito.In alta ordine de idei,stiu ca azi de intalnesti cu baiatul ala dragut...Jacob.Vreau sa stiu daca aveti o relatie ...mai speciala.

 -Mama!Suntem prieteni din clasa I si asa v-a ramane.

 -Oooo,inteleg,dar daca tot ti-am cumparat ceva..

 Imi intinse 2 bilete de concert.Erau la concertul trupei favorite ale lui Jacob,care v-or canta sambata asta,nu m-am obosit sa retin numele trupei,dar stiam ca era innebunit dupa ea.Cred ca v-a fi ofranda de pace dupa ce planul meu da roade.

 -Merci...acum te dai de pe abdomenul meu tonifiat,te rog?

 -Sigur...

Ma pregateam sa merg la etaj cand mama imi spune:

 -Inca nu m-ai salutat.

 -Buna...

 -Multumesc!

 Se intoarse spre bucatarie inainte sa pot spune ceva.Ce carton,de la propria mama!

 Am intrat in camera si instinctive am aruncat o privire pe fereastra.O dubita neagra s-a parcat pe aleea din fata casei.Tremuram din toate incheieturile,au venit dupa mine,nu pot sa cred,au venit dupa mine acasa.Am strigat ca o psihopata dupa mama,care a intrat trantind usa de perete cu un pistol bestial in mana....stai ce,pistol??

 -Aaaa,mama ai luat-o pe aratura?Ai si arme acum?

 -Ce s-a intamplat scumpo?

 -Uite!degetul imi tremura in timp ce aratam spre locul unde se afla dubita.

 A inceput sa rada in hohote.

 -Asta e o dubita cu televizoare,nu vezi semnul?

 Ups,avea dreptate,nu am remarcat semnul cu TVCompany de pe masina.

Ultimul valsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum