Lumea mi se parea dintr-o data un loc mai bun,tot ce conta era pentru mine era persoana care ma strangea puternic la piept.Caldura provenita din imbratisare imi acoperea corpul in intregime,simteam ca plutesc,puteam sta in pozitia asta la infinitit.STAI,ce dracu se petrece aici?
M-am desprins brutal din imbratisarea lui Jacob,dar se pare ca acesta nu a observat brusca mea schimbare de spirit.S-a uitat la mine si a zambit calm,dupa aceea mi-a soptit la ureche:Esti iertata.
Tocmai atunci mi-am dat seama ca Andy inca statea cu privirea atintita spre noi,de parca eram niste gustari apetisante.M-am intors spre el spunandu-I cu un fals regret in voce:
-Imi pare rau,de aici suntem pe cont prorpiu.Apropo imi esti dator cu o noua pereche de chiloti.
-Sigur....sti...ne mai putem intalni si....
-Imi pare rau,nu cred ca mai putem,dar Jacob v-a vrea un autograph,asa ca va las sa mai vorbiti.Merg pe jos pana acasa.
Le-am facut semn cu mana,i-am salutat pe parintii lui Jacob politicos si am plecat spre casa.Vremea s-a imbunatatit considerabil,dar totul arata macabre,desi era de abia septembrie.Cerul si norii grii imi faceau impresia ca eram intr-un film alb-negru.In timp ce inaintam cu mainile bagate bine in buzunar am vazut o dubita verde care mi-a adus aminte de toate atacurile si de faptul ca inca nu am aflat nimic despre acest/a Hydra.Eram hotarata sa aflu niste lucruri.Am intrat in casa si am ramas trasnita,maica-mea statea intr-un singur picior,pe spatarul unui scaun,schimband un bec,iar cu cealalta mana stergand draperiile de praf.
-Mama!Da-te jos poate.....te vad vecinii pe geam atunci cand o sa cazi si o sa iti spargi capul.Si mai spunea-i ca eu sunt imatura!
Fuck,sper ca nu I-am adus aminte de pedeapsa mea.
-Salut si tie Nathy.Nu uita ca esti pedepsita.
O pe bune!?!
-Mda....Rex ce mai face,adica e ok?
-Da,ti-a implantat un cip in telefon ca sa te poata urmari peste tot,chiar si la baie.
-Pff,eu am.....teme,pa mami.
Am alergat in camera si m-am pus direct pe cautat informatii.Dupa 2 ore am realizat ca nu exista nimic compromitator despre Hydra,doar ca ar fi o organiatie secreta sau ceva de genul.Am inchis laptop-ul enervate de informatiile primate si am deschis televizorul,la sterile de la ora 5.
,,Politist atacat de o adolescent psihopata,ieri ,la ora 18:30.Aceasta fata a atacat un politist cu pancarda,deoarece acesta nu ii mai permitea sa strige in gura mare:Salvati ursii Koala!,,
Nu pot sa cred ce tocmai a spus prezentatoarea,Britney iar a intrat in rahat,cand se v-a invata minte oare?Imaginile difuzate erau chiar mai bune,arata ca o maimuta scapata de la zoo,aproape I-a zdrobit capul cu pancarda aia,nu e de mirare ca m-a lasat balta.Nu m-am putut abtine din ras,era hilar.
LUCIAN POVESTESTE
Ranile de pe brate si de la cap au inceput sa se vindece.Toata lumea a observat ca sunt ranit,doar singura persoana care conta nu.Andreas abea daca vorbea cu mine,din cand in cand mai imi cerea tema la mate,dar in rest...nimic.Ma simteam neglijat,nu imi acorda deloc atentie,totusi cand trecea Nathasa pe langa el ii curgeau balele dupa fundul ei.Ce o fi vazut la ea?
Luni I-am auzit pe prietenii lui Andreas zicand:
-Ciudatul asta te urmareste...trebuie sa scapi de el cumva.
-Ce pot sa ii fac?Sa il bag in spital doar pentru orientarea lui sexuala?NU prea cred.
-Ai putea incerca.spune razand unul dintre baietii,cu care am avut de a face.
CITEȘTI
Ultimul vals
Teen FictionViata unei adolescente se schimba radical printr-o simpla intamplare nefericita,ce are sa ii marcheze viata pentru totdeauna.Trebuie sa echilibreze viata sa personala pana nu este prea tarziu.Oare va reusi sau o sa ajunga doar o amintire?