capitolul 1

22 27 0
                                    

Viata se poate schimba cat ai clipi din ochi .
Stiu asta . Trăiesc acest citat in fiecare clipa de cand m-am nascut . Gresesc , iert , iubesc, sunt ranita , rănesc si de la capat. N-am crezut ca poate viata mea in doar două secunde s-ar fi putut schimba atat de tare . Acum ceva timp , era totul atat de frumos , parca ar fi fost desprins dintr-o poveste, dar ...azi totul parca a fost blestemat .

Tinuta captiva doua saptamani , de abia mai rezist . Vanataile profunde au lasat semne adanci . Imi aduc cu groaza aminte de momentul in care am ajuns in fabrica cea veche si ruginita . Acel barbat , nici barbat nu este , barbatii adevarati nu dau in femei , m-a târât pana inauntru de la masină, trandindu-ma de podeaua rece , singurul lucru pe care mi-l aduc aminte e ca a plecat lasandu-ma intr-o camera rece , dupa o bataie groaznică, fara mancare sau apa , fara lumina, doar o gaura de aerisire in perete , prin care m-am strecurat, dupa atatea incercari , peste doua saptamani am reusit sa ies . Cand am iesit din fabrica , abia ma mai tineam pe picioare , eram atat de slabita incat de abia daca puteam deschide ochii . Aveam cearcane atat de accentuate incat puteai spune ca sunt un personaj de groaza . Slabisem mult ... doua saptamani in care nu mancasem nimic . Am iesit tarandu.ma pe jos , sprijinită de pereti. La iesirea din fabrica am simtit ca traiesc din nou . Mi.am umplut plămânii cu aer proaspat , fara sa mai stau pe ganduri o iau la fuga pana ajung la o sosea. Masinile treceau din cand in cand , dar nici una nu oprea . M.am prefacut ca am lesinat , pana o masina oprise .
Mi-a deschis ochii and acea persoana iesise din masina , si am rugat-o daca ma poate duce in oras . A acceptat , spre bucuria mea . O doamna foarte draguta .
-Ce s-a intamplat cu tine ?
-Am fost rapita . Spun cu ochii in lacrimi , facandu-i semn sa mearga mai departe .
Ajunsa in oras , o rog sa opresca pe dreapta . Cunosc strada , si ar fi mai bine ca acea doamna sa nu stie unde locuiesc . Ii multumesc pentru ajutorul acordat si ii spun sa ma lase pe drepta .
Decid sa o iau printre blocuri ca nimeni sa nu ma vada cu vanataile ce imi acopera corpul. Rapid traversez strada si in pas alergator ma grabesc spre casa . Jacheta neagra de pe mine o trag mai sus , incercand sa imi acopar dintre lovituri . Presimt ceva ciudat , ca si cum cineva ma urmareste .
Ajunsa acasa intr.un suflet realizez ca in doar doua saptamani casa mea arata ca una inspirata din filmele horror . Cei drept praful e de 3 degete iar mirosule puternic imbăcsit a aer inchis. Rapid deschid geamurile camerelor de la etaj si dau drumul la muzica.  Stau intr.o casa cu etaj la iesire din oras . Deschid usa camerei mele si ma trantesc pe pat . Ce dor mi.a fost de casa . Deschid geamul si cobor in bucatarie . Iau spray.ul pentru sters praful , un pamatuf si galeata cu mopul . Intru in living . Aprind lumina si raman îngrozita . Praf peste tot de te ineci. Deschid rapid geamurile si incep a sterge mobila de praf . Ma întorc  cu spatele si simt o prezenta misterioasa in jurul geamului . Ma intorc si vad o umbra . Speriata merg in bucatarie si iau un ciocan . Nu vreau sa fac o crima . Ma intrept usor spre geam cand umbra brusc dispare . Ma intorc la curatat . Atat de greu...incetul cu incetul mobila , biroul si toate cele din casa sunt sterse de praf . Scot aspiratorul si incep a aspira peste tot dupa care incep sa spal pe jos . Eram atat de obosita . Merg in camera mea si schimb lenjeria de pe pat. Intre timp punand muzica sa ascult . Simfonia mea este întreruptă de un zgomot ciudat ...un zgomot atat de ciudat incat imi dau seama ca stomacul meu are nevoie de multa mancare . Cobor scarile in graba si deschid frigiderul . Pfff...gol pusca . Imi iau papucii si ies din casa unde merg la magazin sa cumpar paste , smantana pentru gatit si sunca presata din piept de pui , oua , faina , lapte , zahar , sare , piper siiiii.... un borcan mare de nutella . In seara asta vreau sa imi fac paste cu sos alb si clatite . Ajung acasa si scot o tigaie pe care o umblu cu apa si o pun pe foc . Adaug sare si las apa sa fiarba . Toc sunca in bucatele mici si scot un castron in care pregatesc aluatul pentru clatite . Intre timp apa clocoteste , pun paste , scot doua tigai si pun putin ulei in fiecare . In una pun sunca si in una putin aluat pentru clatite pe care il intind uniform in tigaie . Amestec putin in sunca . Intorc clatita , dup care verific pastele , mai trebuie lasate inca 5 minute , timp in care numai bine fac toate clatitele , călesc  sunca , si adaug smantana de gatit , amestec bine si las inca 2 minute , in tot acest timp" iau o mana" de patrunjel pe care o toc marunt , scot 2 farfurii , intr-una pun pastele iar in cealalta pun clatitele , torn sosul peste paste , "arunc" patrunjelul pe deasupra si Voila . Gata masa . Ma asez pe scaun . Gust din paste nu inate de a le asezona cu sare si piper . Perfecte  , mananc cu atata pofta de parca as manca un preparat demn de un restaurant cu 5 stele Michelin . Iau clatitele si urc  scarile , indreptandu-ma in dormitorul meu . Ma asez pe pat , mananc din clătite si ma uit la Tv . Nimic interesant . Imi iau pijamalele mele pufoase si un prosop . Imi iau si telefonul  pentru orice eventualitate , poate ma suna cineva , si merg in baie . Rapid inaltur de pe mine hainele.si ma privesc in oglinda . Arat...mai mult decat oribil,  sunt vanata prin unele locuri . Ma uit la fata mea si lacrimile mi se starng in ochii simtand o durere interioara de ne imaginat . Intru sub dus si dau drumul apei , aceasta facand contanct cu piele , starnindu-mi o durere . Ma las incet sa cobor pe peretii reci , si izbucnesc intr-un plans isteric . De durere , de iubire pentru el , pentru ce simt pentru el . De ce nu ma iubeste ? Dupa o jumatate de ora ies din dus si imi sterg partile corpului delicat fiindca orice atingere imi provoaca o durere enorma . Ma imbrac in pijamale si  merg in living , unde imi dau drumul la televizor si caut un film de dragoste . Stau ce stau si aud o bubuitura la usa urmata de un ciocanit . Merg incet curioasa , cine ar putea fi la ora asta . Deschid usa si nimic , ma uit in jos si vad un plic micut . Ma uit in stanga si in dreapta si nu vad pe nimeni . Iau plicul si incui usa . Deja totul devine mai ciudat . Las plicul pe masa si merg repede sa inchid geamurile in casa . Peste  tot.  Incui usile si inchid becurile . Lasand doar lumina pe hol la etaj si parter si lumina in sufragerie. Trag draperiile peste tot si incui usa de la baie . Merg in debaraua de pe hol si scot niste veiose mici pe care le pun cate una in fiecare camera . Merg in living si ma asez in pat , deschid usor plicul si vad un ciob , cu litera " V" desenata pe el . Brusc lacrimile isi fac aparitia . Imi dau seama ca poate acel om care mi.a facut asta , poate e pe urmele mele . Imi suflec maneca bluzei si intr-o fractiune de secunda realizez o tăietură adanca pe mana . De ce eu ? De ce eu? Ce am facut ?

Cioburile, diamante nepretuiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum