cap.2

17 24 0
                                    

Inca nu pot crede ca am patit asta ...ce am facut atat de grav incat trebuie sa patesc una ca asta ?! De ce ????
Tip in gura mare incat cred ca s.a auzit pana afara. 
-Asta e un semn, asta e sigur un semn de la el , el mi.a trimis asta ca sa stiu ca l.am pierdut de tot . Spun si trantesc ciobul cu inscriptia literei "V" pe el si izbucnesc in lacrimi .
-Nu se merita sa ma lupt ....gata de azi închei  orice sentiment pentru el .iau ciobul si merg in camera mea , deschis rapid sertarul noptierei si scot o cutie veche . Pun ciobul in ea si ascund cutia printre haine . Deschid dulapul dar sunt intrerupta de o bataie in usa . Incet deschid usa si vad o fata intr-o rochie alba pana in pamant , imi ridic privirea si era Erin , prietena mea . Raman fara cuvinte cand  o vad . Ii sar in brate si incepem amandoua sa plangem . E un moment de neimaginat . Prietena mea in rochie alba , printesa mea a venit sa ma vada .
-Em..Emma imi pare rau spuse aceasta cu o voce tremuranda cu lacrimi in ochii ei albastri .
-N.ai de ce . Spun cu lacrimi in ochi luand.o pe blonda mea in brate .
-Am trecut pe aici si am vazut o lumina dupa care am trecut repede acasa , m.am schimbat si am zis sa iesim in oras .
-Mi.ar prinde bine dar nu...
-Nu accept un refuz. De ce nu vrei .
Ii arat cu mana spre fata si imi las capul in jos , lacrimi adunandu-se in ochii mei .
-O femeie nu renunta asa usor. Haide .
Iar Erin ma trege de mana in dormitor , asezandu-ma pe scaunul masutei de toaleta , isi arunca geanta pe pat si scoate machiajele . Repede aplica fondul de ten , anti-cearcan , imi contureaza ochii si buzele si imi fardeaza ochii cu rosu spre negru . Scoate ondulatorul si peria de par , astfel imi piaptana parul brunet si imediat face bucle perfecte la baza parului . Fata asta e o minune . Spre surprindere mea aceasta acoperise oglinda dupa ce m.am vazut nemachiata . Deschide dulapul si se uita la mine . Scoate din el rochia rosie lunga pana in pamant , despicata pe un picior , cu pietre stralucitoare la baza corsetului. Imi inamaneaza rochia si ma obliga sa o imbrac . Iau astfel rapid la ordinul ei rochia pe mine si imi aranjez parul . Ma intorc o fata iar Erin ramane uimita . Imi pune mainile la ochi si ma duce in fata oglinzii mari de pe hol . Imi indeparteaza usor mainile de la ochi .
-Erin ... esti uimitoare . Spun si ii sar in brate . Multumesc
-Ehh. Zeita modei . Ce pot sa zic... spune si isi da parul pe spate cu miscare de diva .
-Dar....
-Cu ce te incalti ? Nu?
-Doamne esti fenomenala . Spun si izbucnesc in ras . Aceasta scotand pantofii rosii tip Stiletto.
-Hai Cenuşărica baga piciorul in pantof . Spune si se apleaca in genunchi . Ii raspund la comanda s imi iau plicul si dau sa ies pe usa cand aceasta ma intoarce .
-Uite ce e Emma...am uitat un lucru ...avand in vedere ca nu am fost langa tine atunci cand trebuia ..ti.am adus un mic retus.
Spune si scoate din geanta cu cutie , albastra patrata cu o funda mare pe ea .
-Poftim.  Si imi inmaneaza cutia .
-A...ce e asta ? Imi ridic privirea spre ea . Aceasta facandu-mi semn sa o deschid . Trag de funda si ridic capacul cutiei . Raman uimita cand vad ce e inauntru .
-Erin esti nebuna ? Spun punand mana la gura.
-Meriti dupa atatea prin care ai trecut . Aceasta scoate colierul plin de pietre stralucitoare si mi.l pune la gat .  Astfel totul e complet . Iesim din casa si ii pot observa BMW.ul alb cu geamurii fumurii al blondei . Urcam in masina si ne desplasam spre club . Muzica se auzea de la 3 strazi distanta . Coboram din masina si ne indreptam spre masa de la bar . Deja simt ca ma ia cu rau din cauza mirosului greu de fum de tigara si a bauturilor alcoolice.  Scarbita de usuraticele care isi tot etaleaza fundul in fata bărbaților merg inainte cu capul in jos . Ma asez cu Erin la bar si cerem doua băuturi.  Un cocktail pentru mine cu putin alcool si un suc pentru ea . Ma intorc cu privirea si vad pe o canapea doi barbati . Bine facuti , inalti si foarte frumosi , imi intorc repede privirea . Pun pariu ca si acum se uita . Ii simt privirea atintita pe mine si inghit o gura din bautura . Si ma prefac ca imi scap paiul pe jos , ma aplec dupa el si " intamplator " ma uit spre cei doi . Rosesc cand observ ca privirile ni s.au inalnit iar el isi musca buza de jos ceea ce ma face sa ma simt oarecum flatata. Stau cu capul sprijinit de mana cat sunt trezita la realitate de trasatura lui Erin care  ma trage pe ringul de dans,  iar ca sa nu ma fac de ras eu si blonda incepem sa dansam . Ma uit spre cei doi si observ ca unul isi musca buza de jos in timp ce ia o gura de bautura iar celalalt imi zambeste . Dupa 5 minute de dans , ma opresc si ma indrept spre bar , de unde chelnerul aduce o sampanie scumpa , pe care mi.o inmaneaza .
-Ăm...ma scuzati dar nu am comandat asta.
-E din partea domnului Marius . Spune si imi arata spre unul dintre barbatii de mai devreme .
-Puteti sa o duceti inapoi domnului . Nu am nevoie .
-A spus ca e placerea lui , si ca nu accepta un refuz .
-Bine ..atunci din partea mea sa ii duceti o sticla de ce bea el .
-Sigur .
O trag aproape pe Erin si ii soun ce se intampla . Dar din nou suntem intrerupte de chelner.  Care imi inamneaza un bilet.
-Nu imi spune ca e de la domnul Marius .
-Ba da. Spune  si zambeste . Se pare ca acesta va indrageste foarte mult .
-Pacat . Nu e reciproc .
-Multe femei si.ar dori un barbat ca el . Toate stau dupa el.
-Pai daca si el sta dupa toate .  Si cu asta i.am inchis gura .
-Uite Erin , eu merg până afara . Revin in 5 minute. Ok?
-Ai grija ce faci . Fapt la care dau ochii peste cap si ies .
Pe hol se intinde oglinda cat vezi cu ochii , mai exact pe un perete e numai oglinda . Scot din geanta rujul si il aplic din nou pe buze . Bag rujul in geanta si observ ca celalalt barbat care era cu Marius  se indreapta spre mine. Il ignor dar il privesc prin intermediul oglinzii . Imi asez rochia in timp ce privirile noastre sunt atintite unul asupra celuilalt . Fara sa imi dau seama ma intorc si imi bag delicat mainile in parul lui . Acesta apucandu.ma de bărbie cu o mana si cu cealalta o aseaza peste posteriorul meu . Timp de cateva minute o tinem tot asa pana cand realizez in ce încurcătură eram . Ma desprind din brațele lui si ii arunc o privire urata,  ma intorc cu spatele si inca ii mai simt privirea asupra mea. Ma indrept spre interiorul clubului.  Un fior rece imi traverseasa corpul...ciudat.  singurul lucru pe care mi.l amintesc este numarul de bauturi cu alcool pe care le.am baut . Caci dimineata trezita intr.un pat de hotel plin de petale ,  singurul lucru pe care il realizez e faptul ca de azi am schimbat foaia .

Cioburile, diamante nepretuiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum