O dva týždne neskôr
Lucia
Dnes ráno sa mám stretnúť s Hugom na námestí kde nám odchádza autobus do tábora. Hrozne sa teším. Toto bude môj úplne prvý tábor som zvedavá aké to tam bude. Síce mám aj obrázky taboriska, chatiek a podrobné info ale stále mám taký pocit, že to bude úplne nový začiatok niečoho veľkého.
Z dobrou náladou som vykročila z domu a cestou si púšťala rôzne pesničky. Došla som na námestie a zarazila sa keď som uvidela Huga s nejakou babou. Držali sa za ruky. Hugo si ma všimol a rýchlo ju pustil, zavolal má aby som k nemu prišla. Prišla som k nemu a hneď mi predstavil tú babu:" Ahoj Lucia dlho sme sa nevideli. Toto je Juliana, moja sesternica." A Juliane predstavil mňa.
Chvíľku sme sa bližšie zoznamovali a prišiel autobus, ktorý nás tam má odviesť. Hugo si sadol s Julianou tak som si prekvapená a smutná sadla za nich. Za mnou už sedeli súrodenci resp. dvojičky Karolína a Jakub. Na tábore sú už druhýkrát.
Ku mne prišiel nádherný chalan má čierne vlasy a modré oči. Celý vysmiaty má pozdravil: " Ahoj môžem si prisadnúť?" Ja som mu celá HAPPY povedala: "Samozrejme, budem šťastná." A hneď som sa zháčila nad slovami ,budem šťastná, a od hanby som sa začervenala. Prisadol si ku mne a spýtal sa ma ako sa volám. Ja som sa radšej zapozerala do okna a zahanbene povedala:"Ja sa volám Lucia." Zobrala som odvahu a spýtala sa ho ako sa on volá. Milo mi povedal:" Ja sa volám Dávid." Celú cestu sme sa rozprávali o našich záujmoch, rodine atď....
Je hrozne milý, hrá na gitare, má dve setry a dvoch bratov. Rád športuje, skúša nové veci a pred dvoma rokmi hral vo filme. Takže je z neho herec. Niektorí herci bývajú dosť namyslení a pyšní ale on je skromný, krásny, pozorný a hrozne milý.
Po štyroch hodinách sme dorazili na miesto. Bolo tam dvadsať chatiek. Vedúca táboriska je dosť nepríjemná. Povedala nám, že nemá rada mládež a, že ju nemáme otravovať zbytočnými otázkami. Ide jej iba o peniaze od všetkých rodičov. Zato ale naši animátori sú super. Ja som ubytovaná v chatke číslo 10. Sú tam štyri postele a dve skrine. Je tam aj záchod, malé umývadlo a tri okná z každej strany. Vošla som do chatky a na druhú posteľ napravo som si vybavila kufre.
Vtom do chatky vtrhla Karolína. Za ňou prišla blonďavá Klaudia. S veľkým buchotom prišlo do chatky tmavovlasé dievča. Volá sa Miriam. Zoznámili sme sa. Všetky tri sú mi strašné sympatické. Rozumieme si, hneď ako sme si vybavili kufre a aj počas toho sme sa pustili do debaty a skončili sme na otázke : ' a čo chlapci '. A ani som nestihla odpovedať a zazvonil zvonček. Klaudia a Karolína nám vysvetlili, že je čas na večeru. Ja s Miriam sme sa postavili a nasledovali ich do jedálne. Sadla som si naľavo od Klaudie. Mirka oproti mne a Karolína vedľa Mirky. Hugo si sadol vedľa Juliany a mňa si vôbec nevšimol. Pekne sa na ňu usmial, vôbec neverím, že je to jeho sesternica. Čo mi ale zlepšilo náladu bolo, že si ku mne sadol Dávid zase celý vysmiaty. Vždy keď som ho videla som cítila v bruchu motýliky a vždy keď sa na mňa usmial som bola neuveriteľne šťastná ako keby som vyhrala jackpot. Cítim sa pri ňom super.
David : v akej chatke si ubytovaná?
Lucia : v chatke číslo 10 a ty?
D: chatka číslo 11.
L: s kým si v chatke?
D : s Filipom, Tomášom a Jakubom. A ty?
L : ja som s Klaudiou, Mirkou a Karolinou. Sú super.
D: Filip, Tomáš a Jakub sú tiež super. Už si bola niekedy na tábore?
L: Nie, ja nie , ale môj priateľ Hugo už áno, prihlásil nás tu.
D:Kde sedí Hugo?
L: Sedí tam pri druhom stole.
D: Aha,áno. Chodíte spolu?
L:Hej.
D: A kto je to dievča na , ktoré sa tak usmieva?
L: To je Juliana, jeho sesternica.
D:Vážne? Iba sesternica? No prepáč ale nevyzerá to tak.
L: Ja viem. Odvtedy čo som nastúpila do autobusu si ma prestal všímať.
D: To je mi ľúto.
L: Dokonca si k nej sadol a stále sa na ňu usmieval čosi jej furt hovorí. Celé je to divné
D: To áno, ale poďme už jesť. Lebo tá kaša bude studená. Netráp sa ním hneď po večeri sa s ním choď porozprávať a uvidíš ,že to není tak a kto to vyzerá. Môžeš ho v jeho chatke navštíviť do desiatej večer potom je už ale večerka a do chatky bude vstup zakázaný. Využi to. On je v chatke číslo 9 a tá jeho sesternica v chatke 12. Budeš s ním v tíme. A ja s jeho sesternicou.
L: Diki, za povzbudenie. A dobrú chuť.
D:Aj tebe.
Pustili sme sa do kaše. Bola vynikajúca. Neviem ako ale David mi zdvihol náladu už tým,že si ku mne prisadol a začal sa so mnou rozprávať. Cítila som sa super.
Po večeri sme išli do budovy v strede Táboriska. Všetci sme sa zišli v miestnosti. Kde nás rozdelia do tímov.
Animátorka Tamara začala:"Vítam vás na tábore. Verím ,že sa vám tu bude páčiť. Tiež vás upozorňujem na to, že telefóny, tablety a podobná elektrotechnika je v tábore zakázaná tak prosím aby ste do konca dňa všetku elektrotechniku odovzdali vedúcej tábora. Telefonovať sa bude v nedeľu. Teraz vás rozdelíme do tímov.
Prvá a druhá chatka bude prvý tím. Tretia a štvrtá chatka bude druhý tím. Piata a šiesta chatka bude tretí tím. Siedma a ôsma chatka štvrtý tím."
Vtom tam vbehol Hugo ku animátorke a niečo jej tam vysvetľoval. Po chvíli Tamara zase pokračovala :"Deviata a dvanásta chatka piaty tím." Pozrela som sa nechápavo na Huga ale on si ma nevšimol! Tamara pokračovala:" Desiata a jedenásta chatka šiesty tím. Trinásta a štrnásta chatka siedmy tím. Pätnásta a šestnásta chatka ôsmy tím. Sedemnásta a osemnásta chatka deviaty tím. Devätnásta a dvadsiata chatka desiaty tím. Zajtra ráno o 7:00 bude prvý tím dávať rozcvičku ostatným. A každý deň do 22:00 budú otvorené kúpeľne a spoločenské miestnosti. O 22:00 je večierka tak poprosim žiadny hluk."
Ešte nám tam dávala animátorka Tamara podrobnejšie info. Ale ja som sám rozhodla, že sa pôjdem opýtať Huga prečo presvedčil Tamaru aby bola s ním v tíme Juliana nechápem to veď ja s ním chodím a mal by sa venovať mne, mám z toho divný pocit. Volala som na Huga trikrát ale on si ma vôbec nevšimol a odišiel s Julianou vonku.
Po informáciách som šla rovno do chatky ľahla si na posteľ a rozmýšľala nad Hugom a všetkým čo sa dnes stalo. Po chvíli som zaspala.
Ahojte síce po niekoľkých mesiacoch ale nevedala som ako pokračovať a dostala som po dlhšej dobe inšpiráciu a čas. Dúfam že sa vám táto časť bude páčiť. 1136 slov.
Vaša ANULIENOCKA
YOU ARE READING
TÁBOR LEN S TEBOU
RomanceNeviem prečo som mu verila, je to obyčajný podrazak. Teraz je po všetkom budú má vyslíchať a ja sa tam už nikdy nevratim, nikdy neuvidim mojich kamarátov a kamarátky. Nezažijem tie krásne chvíle. Mala som ho počúvať, keby som mu uverila tak by som...