Da, asa e.....pot spune ca il plac!
E dragut si ff frumos! Meh...lui ii place sa ma enerveze.Sunt sigura ca nu ma place.... De fiecare data cand cunosc un tip 2-3 zile se comporta dragut, iar apoi incepe batjocura si na....e naspa!
Lojic ca ei zic asta doar pt ca sunt adoptata...Da ati citit bine sunt adoptata, dar am o familie care ma iubeste!!
Oricum era normal sa afle Ethan si Andreea! Ce fac ei...Se duc la el si il intreaba:
E&A: Iti place de Isabella??
El:Cam asa cv, ma simt de parca as cunoaste.o de o viata! Dar ea nu cred ca ma place!
E&A: Hm...Noi nu stim nimic!
El: Vom afla...Da, da...Nnormal Liam si Andreea ma intreaba aproape aceeasi chestie ca doar na, ROMANIA.
L: Il placi?
I:Tu sa taci!! Si da il plac!Oricum eu trebuie sa plec pa!
L: PaAjung acasa si tata ma roaga sa.i aduc cv din camera unde gasesc o scrisoare pe pat unde scria:
" Serios...Cat mai astept, spune.i ca are un frate"Un frate............?Dmn...
Ma uit si pe spate unde scria:
" Spune.i adevarul...Adica, cum il cheama si data lui de nastere 12 ianuarie 1998"
Nu poate fi adevrat....Parca stiu data asta de nastere, pai ***** nu este nascut pe 12 ianuarie 1998!? Nu..Cred ca este o coincidenta!!!Dmn ..cum sa am un frate de care eu aflu abia acum!
In fine ii aduc nush ce carte tatei, iar apoi il sun pe Ethan, el sigur ma poate ajuta.CONVORBIRE TELEFONICA
I: Alo!
E:buna, ce ai mai patit?
I:Am aflat cv ff important!!
E:Ce?...
I:Am un frate!
E:Poftim?? Ai un frate?
I:Da..
E:Linisteste.te.....Uite, acum nu mai pot vb, dar te sun eu maine..Te pup pa!(Nu, nu suntem impreuna, asa ne vb noi)
I: Bn!Pup pa
Da da stiu...scurt dar am vrut sa va tin in suspans!!!!!!!!!!!!!! PWP
YOU ARE READING
Noi 2
FanfictionEste prima oara cand creez o carte!Este vorba despre un anumit el. Nu voi spune cum il cheama ! sper sa va placa!!!