Ok, ma tezesc brusc... Prin intunericul care imi cufunda camera parca intr-un fum negru, am inceput sa simt o prezenta ciudata , ceva care parca se uita la mine si ma injunghia doar din priviri . Am inceput sa gafai , sa simt cum se apropie ...din fericire ma trezesc brusc si realizez ca a fost doar un cosmar. Imi intind mana ca sa imi caut telefonul , sa ma uit la ceas si sa ii scriu lui Liam.
Da, ceasul imi arata ora 3 dimineata. Ii trimit un mesaj lui Liam in care ii spun ca sunt panicata si ca nu stiu ce sa fac. Normal ca nu raspunde , pt ca doarme ca vaca, daaar heei.
Imi asez capul usor pe perna si incerc sa adorm...spre surprinderea mea adorm repede .
In acea dimineata m-am trezit cu N mesaje de la Liam in care ma intreba daca sunt ok. Il sun ca sa ij spun ca sunt bine acum si ca am adormit imediat dupa. Am zis sa cobor , sa imi fac cv de mancare, dar aud batai puternice in usa. Da, era Andreea care aparent a venit la mine fara sa ma anunte cu mancare, heeeeei...macar a adus mancare csz.
Am mers cu ea in bucatarie , in bucatarie unde ma astepta o surpriza....o scrisoare lasata de tata in care scria:
OK....NU STIU CE E CU MINE....DAAAAR.... STIU CA LUMEA NU PREA SE MAI UITA PE WATT, NU ESTE ACTIVITATEA CARE ERA LA INCEPUT, DIN ACEST MOTIV PREFER SA O RARESC CU CARTILE SAU CHIAR SA MA LAS DE SCRIS POVESTI....ASTEPT COMENTARIILE SI IDEILE VOASTRE...seara faina
YOU ARE READING
Noi 2
FanfictionEste prima oara cand creez o carte!Este vorba despre un anumit el. Nu voi spune cum il cheama ! sper sa va placa!!!