Škola Dobra a Zla

70 6 2
                                    

Napsal: Soman Chainani

Originál: The School of Good and Evil

Nakladatelství: HarperCollins Publishers- New York 2013

V Praze: CooBoo 2014

Překlad: Magdaléna Stárková

Počet stran: 416

Ilustrace/foto: Bruno Lacopo

***

Sophie se celý svůj život nemohla dočkat toho, až ji unesou… Takhle začíná knížka Škola dobra a zla. Sophie pochází z města, ze kterého se pravidelně jednou za čtyři roky ztrácí dvě děti. Všeobecně se tvrdí, že je unáší tajemný profesor ze Školy dobra a zla a že na té škole pak studují. Vybírá vždycky jedno nejhezčí a nejhodnější děvče (nebo chlapce) a pak jeho naprostý protiklad. Jedno dítě je předurčeno stát se kladnou pohádkovou postavou a druhé zápornou. Několik let nato, co se děti ztratí, je obyvatelé města nacházejí v ilustracích knih, které se záhadně objevují v místním knihkupectví. Všem dětem tajemný profesor nahání strach a nepřejí si, aby je unesl. Jedinou výjimkou je Sophie – ta se už nemůže dočkat, až z města zmizí…

***

Už je to několik let, co jsem četla knihu poprvé a stále si jí užívám plnými doušky. Jako malou mě vždy zajímalo jak vznikají pohádky a pan Chainani mi touto trilogií umožnil nahlédnout do jeho představ. Kniha je přeložena srozumitelně a dává smysl. Skvělá atmosféra a vývoj přátelství. Doporučuji každému kdo je třeba jen trochu zvědavý, jak vznikají pohádky.






+ Právě se připravuje nová navazují trilogie Škola Dobra a Zla- Vzhůru za slávou. V prodeji by měla být od 5.9.2018






Vaše

❤️AnnRosabel❤️













Paper BooksKde žijí příběhy. Začni objevovat