Part 2

20 2 0
                                    

«Βλέπωξύπνησες»

«Ναι, επιτέλους»

«Γιατί επιτέλους;»

«Άστα να πάνε. Έβλεπα ένα ατέλειωτο όνειρο… Έπεφτα ξανά και ξανά από μια ταράτσα και

όταν συγκρουόμουν με το έδαφος ήταν σαν να μην νιώθω τίποτα απολύτως. Ούτε αίμα ένιωθα να κυλά, ούτε πόναγα.. Ούτε τίποτα. Το μόνο που άκουγα ήταν κάποιον να κλαίει πάνω από το κεφάλι μου. Όταν τέλειωνε το όνειρο ξανά άρχιζε με εμένα να πέφτω από την ταράτσα, σαν να πέφτω στο κενό»

«Δεν είναι όνειρο, το έζησες. Κάποιος το βιντεοσκοπούσε… Έχει κάνει τον γύρο του κόσμου.

Ειδικά το σημείο που σηκώνεσαι και φεύγεις τρέχοντας. Παρεμπιπτόντως έχεις ωραίο κώλο»

«Τι λες τώρα; Τι στο καλό;»

«Να δες και μόνη σου!»

Ωωω Χριστέ μου. Εντάξει ήθελα λίγη δημοσιότητα αλλά όχι και 3.000.000 viewsμέσα σε λίγες ώρες… Αναρωτιέμαι τι θα κάνω τώρα. Βασικά δεν θα ΄χω που να κρυφτώ. Και τέτοιο γεγονός δεν πρόκειται να ξεχαστεί.

«Μπορείς να το σβήσεις έτσι δεν είναι;»

«Τι σόι hackerθα ήμουν αν δεν μπορούσα;»

«Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελίζα»

«Τίποτα ρε Δήμητρα, μην με ευχαριστείς. Ένα πράγμα θέλω να μάθω.»

«Τι είναι;»

«Πως επέζησες; Δεν έπρεπε να είχες σκοτωθεί;»

«Αυτή την απορία έχω και ‘γω. Δεν ξέρω, μα το ήθελα πολύ. Ήθελα να πεθάνω. Δεν γινόταν

άλλο, έπρεπε το μαρτύριό μου να τελειώσει επιτέλους. Απλά δεν άντεχα. Νόμιζα πως όλοι ήταν εναντίον μου. Τι νόμιζα; Ήμουν σίγουρη. Τώρα δεν θα μπορώ να βγω. Δεν θα μπορώ να πάω πουθενά! Τι να κάνω;»

«Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω. Μα μπορώ να διαγράψω ότι βίντεο και φωτογραφία είναι

ανεβασμένη στο διαδίκτυο. Σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα και αν είναι. Ξέρεις ότι είμαι η καλύτερη των καλυτέρων.»

«Εννοείται πως το ξέρω. Αλλά και πάλι θα υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που θα έχουν

αποθηκεύσει κάποια φωτογραφία ή και το βίντεο σε κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ και υπολογιστές.»

«Το γνωρίζω αυτό. Για αυτά δεν μπορώ να κάνω κάτι αλλά μπορώ να εντοπίσω τις συσκευές

που τα έχουν κατεβάσει. Θέλω να σου δείξω και κάτι. Ακολούθησε με…»

Που στο καλό βρισκόμουν; Μάλλον στο σπίτι της. Από ότι μου είχε πει ο πατέρας της ήταν

Dead EndWhere stories live. Discover now